Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Övr. Barn Hur har ni gjort med vagn i stallet? Har ni samma vagn i stallet som när ni går i affärer? eller har ni en stallvagn och en vanlig vagn? 2
Svar
22
· Visningar
2 439
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Som fyller två år idag!:love: Mina lilla bebis har blivit stor:eek:
Svar
7
· Visningar
973
Senast: ako
·
Övr. Barn Nu är det så att vi hade möte på HAB i måndags med psykologen där, en från dagiset, dagisets rektor och Tims resurs. Vi pratade lite och... 2
Svar
20
· Visningar
2 514
Senast: LECH
·
W
Övr. Barn Hej! Jag hittade en film på youtube och jag och min sambo har olika åsikter om den! Sambon brukar alltid tjata om att buke har svar på... 2
Svar
37
· Visningar
3 269
Senast: Tscabo
·
Gravid - 1år Har ni några tips på nån hemsida man an hitta bra och prisvärda mammabyxor av olika sorter? Jag som inte tycker om hårt sittande kläder...
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: YorkWann
·
Småbarn På fredag fyller min snutta hela 2 år! Hurra hurra! Vi skall ha lite mys och fest (bara släktingarna, inga kompisar). Men, den stora... 2
Svar
23
· Visningar
6 207
Senast: Mitten
·
S
Gravid - 1år Finns säkert trådar sedan tidigar om detta men nu är jag desperat! Är gravid igen (har en som på nyss fyllda 1år), mår konstant illa...
Svar
16
· Visningar
2 603
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Hur mycket är era barn på dagis, tänker på de som är ca 2-3 år. Är det ovanligt och rent av dumt att båda föräldrarna arbetar heltid... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
13 157
Senast: ako
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6870911.ab Kan inte se att detta varit uppe än.
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Sol
·
Övr. Barn Funderar på vad som är smartast för att skydda bilklädseln vid barnstolen från leriga stövlar. Plast, handduk..? Hur har ni gjort?
Svar
11
· Visningar
3 671
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Ja vad ger ni för mat och på vilka tider?? Gustav vill ju helst bara ha flaska :crazy: typ hela tiden
Svar
12
· Visningar
1 177
Senast: Breccia_
·
A
Övr. Barn Hemligt nick, är det någon som vet vem jag är, håll det för er själva! Jag funderar på om det finns någon möjligthet att jag kanske...
Svar
3
· Visningar
1 106
Senast: Modett
·
  • Låst
Övr. Barn Ursäktar om ni redan har en tråd, men fan vad illa berörd jag blev. Hittade en hemsk film på Facebook. "A father recorded videotape...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: Snurrfian
·
V
Övr. Barn Jag måste vara knäpp men det spelar ingen roll hur mycket jag läser om detta med SGI och jag fattar fortfarande noll :( Jag har nu...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Är det bara jag som känner såhär? :crazy: Jag har ca två veckor kvar till beräknat förlossningsdatum, andra barnet. Jag minns mycket väl... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 320
Senast: fiaskurken
·
Småbarn Om ni lägger bort alla politiska värdegrunder och bara lyssnar inåt, tror ni då att kvinnor rent biologiskt är mer lämpade att ta hand... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 278
Senast: Jozze
·
Gravid - 1år Fick en förfrågan från mitt arbete om jag vill ta ut ngn semester i sommar? Jag är föräldraledig till och med 1 september så det känns...
Svar
8
· Visningar
2 754
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn Imorgon är det 2 år sedan jag fick en liten Jonathan, Imorgon är det 2:a gången han får födelsedagsblommor i minneslunden, istället för... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 402
Övr. Barn Nu är snart Indra 6 månader gammal och jag vet inte när det tyckts vra en bra ålder att sluta använda skyddet. Indra river ner det varje...
Svar
6
· Visningar
4 985
N
Gravid - 1år Ni som har barn som har varit runt 1 år när de skolas in på dagis /dagmamma, vad tycker ni har varit positivt och negativt ang. att...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: pannis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka