Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Gravid - 1år Jag brukar läsa både på FL och buke och där läser jag ofta om tjejer som känner "fosterrörelser" som de får höra av andra att det är...
Svar
17
· Visningar
14 615
Senast: EmelieR
·
Småbarn Fick hem papper idag om att vi fått dagisplats åt båda barnen. Stod sen på Tims papper att vi skulle ringa för vidare information så...
Svar
10
· Visningar
1 339
Senast: Ela
·
D
Övr. Barn Lillegutt (13 1/2 månad) skall börja på dagis på måndag, och eftersom jag (vi...) är totalt ovetandes så frågar jag naturligtvis Buke... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
13 227
Senast: lynxlady
·
S
Gravid - 1år Väntade mens mellan 21-25/2, hade mens sist 27/1 och mina cykler är ca 25-28 dagar. Vet inte när jag hade ägglossning, men testade...
Svar
3
· Visningar
2 002
Senast: snutten
·
Småbarn Hur gör man för att få sin älskade unge att somna om på natten? Just nu är Elliot vaken minst en timme varje natt. Han somnar snällt i...
Svar
7
· Visningar
1 821
Senast: tomten
·
Småbarn Lustig fråga :laugh: men när bör barn lära sig pruttvett? Dottern (3 år) ska under våran börja på en storbarnsavdelning på dagis. Vi har...
Svar
10
· Visningar
4 262
Senast: valborg
·
Övr. Barn Jag längtar så fruktansvärt mycket efter barn. Jag kan inte släppa det, jag tänker på det från morgon till kväll, dagdrömmer, önskar... 2
Svar
32
· Visningar
2 657
Senast: JuniNatt
·
Gravid - 1år Läste idag på Aftonbladet om bebisar som fotas sovandes när de är mellan 5-10 dagar. Tittar på bilderna men kan inte riktigt bestämma... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 440
Senast: Petruska
·
K
Gravid - 1år Har hakat upp mig på det här med namn till vår tre veckor gamla dotter. Hade tänkt Zaida tidigare, men nu säger alla att det låter... 2
Svar
32
· Visningar
4 866
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jag och min man har tre barn 23 ,21 och 14 år.Ja,egentligen är det ju inte barn utan ungdomar,men ni vet hur det är, de är alltid barn i... 2
Svar
27
· Visningar
4 205
Senast: Petruska
·
A
Småbarn Hej! Här är en hästfanatiker med en dotter på snart 1,5 år. Som säkert många andra hästmammor så drömmer man ju om att få dela sitt... 2 3
Svar
43
· Visningar
6 678
Senast: Rosalinda
·
Gravid - 1år så lyder rubriken i tidningen Gravid nr 1 för 2010. (sida:26). Reportaget tar bl.a. upp att flertalet personer nu har anmält...
Svar
8
· Visningar
2 768
Senast: Diplomaten
·
F
Gravid - 1år Hej allihopa! Tänkte höra med er gravida, och såklart ni som varit gravida innan, hur pass mycket sexlust ni hade under tiden? Jag och...
Svar
17
· Visningar
3 556
Senast: Diplomaten
·
  • Låst
Gravid - 1år Ok då fortsätter vi här. Cilla hälsar till alla och säger att Matildas tillstånd är ganska ovanligt men det är inget livshotande och... 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
129 713
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vet att det finns ett par förskolelärare här på buke. vad tycker ni om att barnen har body på sig? Min lilla skrutt har nästan jämt... 2
Svar
26
· Visningar
5 348
Senast: LitenIsa
·
S
Övr. Barn En vän till mig väntar barn med sitt ex. Han vill självklart ta halva ansvaret och vara delaktig i barnets tillvaro. Det finns dock en... 2
Svar
33
· Visningar
7 001
Senast: starshine_
·
Gravid - 1år Finns det någon här som har eller har haft kolikbarn? Jag skulle behöva någon att stöta och blöta lite tankar med, för jag är trött... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 742
Senast: dee79
·
Gravid - 1år Min lilla skrutta är 6 månader nu och tänkte byta till sittvagn nu framöver. Jag vill egentligen ha henne mot mig, men har hittat en...
Svar
14
· Visningar
1 874
Senast: ako
·
Övr. Barn Hur gör ni vid magsjuka? Har ni det friska syskonet hemma, eller på skola/förskola? Jag skickade sonen till fritids idag, fast... 2 3
Svar
40
· Visningar
31 425
Övr. Barn Nu har ena syrrans son dratt sig på bronkit och ett rs-virus (vad det nu är, för lat för att googla). Jag har undvikit O flera...
Svar
9
· Visningar
1 989
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka