Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag läste på annan plats på nätet om en förälder som blev hotad om anmälan när h*n höll sitt ena barn hemma barn hemma från skolan en...
Svar
16
· Visningar
6 320
Senast: trip
·
Småbarn Hur gör man med allergiska dagisfröknar när man bor på landet och har huset fullt av pälsdjur? Vi är inte ensamma om att ha det så på... 2
Svar
39
· Visningar
4 685
Senast: Fenestra
·
Småbarn Vi ska ju ha barn nu i dagarna, nu funderar jag över det praktiska med att ha barn och undrar hur ni har gjort med semestrar och sånt... 13 14 15
Svar
286
· Visningar
23 443
Senast: Fenestra
·
Gravid - 1år Någon här som har erfarenhet av Teutonias babyskydd Tario? Om det redan finns en liknade tråd får ni gärna länka! Men jag hittade då...
Svar
3
· Visningar
1 540
Senast: aneka
·
Övr. Barn Hur fäller man ryggstödet helt på en teutonia fun från 07?? Jag har just nu en sådan, och har ingen aning. Jag lyckas fälla det till...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: voltis
·
M
Övr. Barn Usch, jag är orolig :( Har sedan förra söndagen haft en mensvärksliknande molande värk, varit illamående, trött (fast det har jag... 2
Svar
31
· Visningar
3 811
Senast: Luden
·
Övr. Barn I våran kommun är det max 4 månaders väntetid, sedan ska barnet ha fått en dagisplats. Vi har snart väntat våra 4 månader utan att höra...
Svar
5
· Visningar
1 734
Senast: Diana
·
Småbarn Ja, min dotter Kan Själv. Plus att allt är Hennes. Hon är ... ja, 21 månader blir det väl? Jag tycker att det är jättebra att hon kan... 2
Svar
25
· Visningar
2 092
Senast: Mitten
·
Småbarn Finns det barnbalsam? Jag har inte hittat något så vi använder balsamspray, men jag tycker inte det hjälper. Är det någon solm har några...
Svar
16
· Visningar
2 500
Senast: Diana
·
Övr. Barn Vad har man egentligen på sig på barndop? Det var evigheter sen jag var på ett så jag står helt handfallen med inbjudan i handen :D...
Svar
6
· Visningar
2 124
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Vad kan vara lagom att ge som ansvarsområde (inom hemmet) till en 6 resp. 8 åring? Det ska vara något som faktiskt ger någon sorts...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Madick
·
Småbarn Hatar denna byråkrati:devil: Försöker begära föräldrapenning på deras hemsida. Men det står att man inte kan begära det... Hur gör man...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn När ni var i tonåren: Hur länge fick ni vara ute för era föräldrar När fick ni börja sova hos pojkvänner När erkände ni att ni... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 429
Senast: Ferrari
·
Småbarn Det är så himla svårt att veta om man gör rätt eller fel. Nu måste läggningen dessutom funka för en liten individ till. Sam är 2 och... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 703
Senast: Hyacinth
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid med mitt andra barn, går in i v.7 imorgon. Senaste dagarna har jag haft ont i nedre delen av ryggen, i bäckenet tror jag...
Svar
15
· Visningar
3 074
·
Gravid - 1år Jag har inga barn och är därför lyckligt ovetande om det mesta som rör minimänniskor. Jag hörde för ett tag sen talas om nån som inte...
Svar
12
· Visningar
2 062
·
Gravid - 1år Hej! Funderar på hur vi ska göra till sommaren. Martin kommer då att vara drygt 13 månader när semesterperioden börjar. Jag kommer då...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Freddie
·
Gravid - 1år När brukar man lägga kudde under huvudet på bebisar som varit utan första tiden? Milton, 8 månader, bökar oftast ganska mycket med... 2
Svar
22
· Visningar
3 630
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Hjälp, jag är så sugen på pepparrot hela tiden, kan vakna mitt i natten och känna hur det vattnas i munnen. Detta är ju inget som jag... 2
Svar
23
· Visningar
6 592
Senast: fiaskurken
·
Gravid - 1år Jag letar efter en gåstol som heter Pozy Rulle Master. Var kan man hitta den?? Har googlat men hittar inte var man kan köpa den...
Svar
8
· Visningar
3 612
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka