Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Småbarn När man har småbarn och jobbar heltid i olika skiftform så är det svårt att få "egen tid" då man kan ägna sig åt hobbys och annat. Jag... 2
Svar
23
· Visningar
1 944
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jag vet snart varken ut eller in. Mina döttrar hör mej inte. Spelar ingen roll vilket tonläge eller sinnesstämning jag har. Jag kan... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 862
Gravid - 1år för första gången i mitt liv hade jag förra månaden mensvärk *blä* Nu har jag ägglossning och känner precis samma sorts värk, dock...
Svar
3
· Visningar
760
Småbarn Hur stort proteinbehov har en 5 årig tjej? ;Min lilla tjej har aldrig varit glad för kött men jag har jobbat och fixat och mutat och...
Svar
1
· Visningar
1 239
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Stackars min lilla tös! Snart två månader är hon och har redan fått sin första förkylning. Snuvig och hostar gör hon. Känner mig så... 2
Svar
20
· Visningar
2 826
Gravid - 1år Hej jag ska ha mitt 2 barn i slutet av jan är det flera här som är berälnade till jan,feb??
Svar
6
· Visningar
749
Senast: SweetSelene
·
Gravid - 1år Haha, Kollade direktlänken jag har till familjelivs uträkningssida nyss och höll på att få stora chocken! Herregud, jag är ju i v. 20...
Svar
11
· Visningar
968
Senast: doglover
·
S
  • Låst
Övr. Barn Nu e det så här att jag känner att den tråden som e den första . alltså "nya bilder på era småskruttar" har blivit ganska lång och den... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
133 945
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag ska på mitt första mvc nästa fredag, men satt o funderade, kostar det nåt att gå dit?? Som läkarbesök eller?? Sen, vad gör man på... 2
Svar
21
· Visningar
1 972
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Sonen är nu tio veckor. Varje dag sen han var ca 4 dagar gammal har vi varit ute och promenerat med vagnen. Jag har stegräknare nu och...
Svar
17
· Visningar
1 302
Senast: Madick
·
Övr. Barn Hoppas er sommar var bättre, jag fick semesterveckan aningens saboterad andra dagen vid stugan då jag blev påhoppad fysiskt av E. Utan...
Svar
3
· Visningar
1 397
Senast: Jillybean
·
Småbarn Uäck! Läste i nya föräldrar och barn idag att det är mycket såna odjur i omlopp nu. Stod också att man bör luskamma ungarna (eller... 2
Svar
21
· Visningar
4 630
Senast: Sjalen
·
Småbarn När börjar barnleka MED och inte bara bredvid andra barn eller vuxna? Jag blev jagad igår av en liten ettåring (sonen alltså), han...
Svar
12
· Visningar
1 195
Senast: Poppis
·
Gravid - 1år Jag och sonen har barnsim imorgon, men jag hittar inte hans badbyxor :crazy: Vet så väl att jag lade dom i garderoben sist dom...
Svar
16
· Visningar
1 493
Senast: Ceta
·
Småbarn Har ni nån speciell plats där hunden får vara ifred? Bexie är jättesnäll men jag skulle inte lita på att huliganen Sam låter henne vara... 2
Svar
28
· Visningar
2 204
Senast: Bebben
·
J
Gravid - 1år Är i vecka 21+3 och har fått sådana enorma problem med håll. Tidigare har jag kunnat "andas bort" det men nu är det så intensivt att jag...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag har upptäckt ett lustigt fenomen. Sedan jag blev gravid (eller ja när det började synas ordentligt) så har jag helt plötsligt fått...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: vippan
·
E
Gravid - 1år Jag skall försöka förklara min fråga lite. Jag är 27 år och har ett barn på 6 år separerade från hans pappa då han var 1 1/2 år, satte...
Svar
4
· Visningar
6 450
Senast: Bebben
·
F
Gravid - 1år Hur lång tid tog det för er från det att ni tog avstånd från prevetivmedelet tills dess att ni märkte att ni va gravida? Min syster... 2
Svar
25
· Visningar
3 955
Senast: Wilfa
·
Gravid - 1år Vilket tvättmedel använder du som har bebis, litet barn? Vi har kört med willys för att det är prisvärt och fått bra resultat i...
Svar
18
· Visningar
1 921
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka