Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

I
Gravid - 1år Ska köpa syskonvagn och vill ha tips på bra vagnar. Berätta gärna vad ni har :) Funderar på Brio twinett..
Svar
18
· Visningar
4 154
Senast: Lydia
·
S
  • Låst
Gravid - 1år Skriver anonymt för jag vill ha råd. Jag ska alltså bli mormor:love: Min dotter och hennes pojkvän har i dagarna bestämt sig att...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
10 914
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Han har varit borta sen i torsdags och kom hem inatt. När jag vaknat sa han "Har magen växt?" och lyfte på täcket för att titta. :love...
Svar
16
· Visningar
1 477
Senast: Allimac76
·
M
Gravid - 1år Är på jakt efter vagn till första bebben! Funderar på Brios vagnar sing eller joy eller kanske deras kombivagn. Är det någon som...
Svar
4
· Visningar
1 977
Senast: jerseyko
·
Småbarn Ja, nu är det värsta över och lilla killen ska börja äta lite. Vad är skonsam mat för en 1-åring? Han får lite majsvälling (ingen...
Svar
11
· Visningar
9 176
Gravid - 1år Jag ger mitt svar under. Skriv även när era barn är födda. Våran: 16/12-07 * Hålla huvudet uppe ? Svar: Ingen aning, för hon har typ...
Svar
17
· Visningar
1 608
Senast: doglover
·
Gravid - 1år I Fredags kom en liten Melvin till världen.3160 g och 50 cm. Han kom 19.42. Idag fick vi komma hem. Hur lycklig får man bli :bump:
2
Svar
29
· Visningar
2 279
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Jag plussade ju som vissa kanske vet för cirka 2 veckor sen..räknade ut på en höft att ja nog va i 8e veckan då & 10 veckan nu då...
Svar
8
· Visningar
1 402
Senast: saltahajen
·
B
Gravid - 1år Har under 2 dagar haft gryniga ganska torra flytningar, det kliar inte direkt utan mest när man torkar sig. Först tänkte jag på svamp...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn När jag hör mina vänner beklaga sig märker jag hur olika folk upplever saker och hur olika barn är. En tyckte de första 3 månaderna var...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 452
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Min lilla kille blir två veckor imorgon, han sover rätt mycket på dagarna,från ca 19 på kvällen blir han dock pigg men inte särskilt...
Svar
17
· Visningar
1 844
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara...
43 44 45
Svar
892
· Visningar
74 810
Senast: Enya
·
J
Övr. Barn Denna vecka har vi slitit till 19-20 på kvällen med att fixa i ordning en lokal. Idag började jag jobba och detta gör att jag känner mig...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Hur mycket och länge ska man spara och vad? Vi visste inte säkert om vi ville ha ett syskon till Lillan, men utifall bestämde vi oss...
Svar
11
· Visningar
1 029
Senast: twinstar
·
L
Övr. Barn Var på stan med barnet och lovade att hon skulle få en glass. Givetvis så fanns det ingen glassbar precis i närheten och vi var ju på...
Svar
14
· Visningar
1 378
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Nu är det sommarlov och min dotter ska vara hemma från dagis fram tills mitten av augusti. Det har hon nog inget emot, men hon saknar...
Svar
7
· Visningar
3 451
Senast: elbereth
·
Småbarn Vad leker era 2-3 åringar med? Eller 2,5-3 åringar? Jag känner att det nog är dags att uppdatera sonens leksakslådor... :)
2
Svar
22
· Visningar
7 675
Senast: elbereth
·
Övr. Barn Var inne på Coop idag å skulle köpa mat. När jag är påväg mot kassorna står det en man och en pojke. Mannen håller pojken i örat och...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 411
Gravid - 1år En kollega var förbi med sitt barn häromdagen. Vi kom in på kollegans sambos föräldraledighet som hittills inte hade blivit av...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: Jozze
·
  • Låst
Gravid - 1år I går på spårvagnen såg jag en bebis, den kanske var max 1 månad..med JÄTTESTORA örhängen. Sånna där ploppar som går rakt igenom. Såg...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 444
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp