Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag har en underbar dotter på 2 år, jag älskar henne mest av allt i hela världen och vill vara vid hennes sida så länge som möjligt. Då...
Svar
17
· Visningar
1 737
Senast: Korven
·
Övr. Barn Jag är väldigt blyg som person. Min man ( fd då....;)) sa alltid att jag var socialt handikappad- och ja, det ÄR jag. Jag pratar inte...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 350
Senast: Enya
·
B
  • Låst
Småbarn Många sätter ju sina barn i dagis runt 1-2 år. Vår dotter är nu 16månader och jag villl gå hemma lääänge till. Visst är det ekonomiska...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
8 190
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Några av er har säkert hört att havsnivån är ovanligt låg i år, och det vatten som "fattas" finner ni nu i mina ben haha! Helt...
Svar
10
· Visningar
4 399
Senast: CosmicQueen
·
S
Gravid - 1år Fick i helgen en blödning (gravid i 7:e veckan). Blev först orolig såklart men konstaterade rätt snabbt med tanke på hur jag mådde, å...
2
Svar
24
· Visningar
5 272
Senast: saltahajen
·
E
Gravid - 1år hur "lite" känns förverkarna å allt sånt innan den "stora" smärtan börjar?
Svar
14
· Visningar
1 105
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Idag tog Von Dregel sitt första steg utan stöd, han stod mot en soffa och ville till mamma, vände sig om och gick iväg. Ett ordentligt...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: Jillybean
·
Gravid - 1år Fick en kommentar igår som jag funderat lite över. Träffade en ytlig bekant och hade givetvis lilla Emma, nio månader, med mig. Hon blev...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: jerseyko
·
O
Småbarn Detta blir mitt första inlägg under anonymt alias någonsin men jag känner att det är dags nu. Jag är småbarnsmamma, min sambo och jag...
Svar
8
· Visningar
1 620
Senast: Milene
·
Gravid - 1år Någon som vet hur mammans mående under graviditeten påverkar barnet? Alltså om mamman har varit deppig, får man ett oroligt barn då...
Svar
8
· Visningar
1 262
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Vår 6-åriga son är mycket hästintresserad. Att hitta ridkläder som inte är i rosa funkar bra, men däremot är det värre med leksaker...
Svar
13
· Visningar
1 469
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn När vi skolade in på dagis fick vi fylla i en massa uppgifter om vad vi tyckte var ok och inte. Fick vårt barn äta godis? Glass? Fick...
2
Svar
20
· Visningar
1 842
Senast: Snurrfian
·
C
Gravid - 1år Det verkar kvinnan som jobbar på apoteket tycka iaf:angel: Jag har aldrig varit med om liknande!! 11 mån sonen har varit kinkig i 2-3...
2
Svar
37
· Visningar
3 341
Senast: Luxi
·
Övr. Barn Helt enligt alla traditioner, så var det först lite skönsång från barnen och sedan var det prästens tur att vara traditionell på sitt...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 311
Senast: Gnist
·
Gravid - 1år Rädd och orolig! :confused: Hur kraftig flytning kan man verkligen ha under en graviditet? :confused::confused: Hur märker man...
Svar
6
· Visningar
2 796
Övr. Barn jag vet inte vad jag ska säga.... min dotter går i ettan och har aldrig pratat om sex förut vilket jag tycker är helt normalt i den...
2
Svar
23
· Visningar
2 477
Senast: Scorpan
·
Gravid - 1år Igår upptäckte vi för första gången att Loke kunde äntligen sätta sig upp själv! Stå själv kunde han göra en stund, stå längs bord...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: doglover
·
K
Gravid - 1år Hejsan! jag är snart 17år, jag och min pojkvän har försökt att få barn i snart ett år nu men inget händer.. jag har haft en Cysta på...
Svar
18
· Visningar
2 593
Senast: marbella ryttare
·
Övr. Barn Alltså, vad gör det egentligen om ens SGI sänks ? Menar, när barnet fyller 1 och man inte bryr sig att uppfylla kravena för att skydda...
Svar
13
· Visningar
1 583
Senast: Mynta2
·
T
Gravid - 1år Heter det så? Som man får gå på när man är gravid och träffa andra blivande föräldrar. Jag är inte gravid men funderar lite...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 225
Senast: Jegra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp