Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn jag vet inte vad jag ska säga.... min dotter går i ettan och har aldrig pratat om sex förut vilket jag tycker är helt normalt i den...
2
Svar
23
· Visningar
2 478
Senast: Scorpan
·
Gravid - 1år Igår upptäckte vi för första gången att Loke kunde äntligen sätta sig upp själv! Stå själv kunde han göra en stund, stå längs bord...
Svar
11
· Visningar
1 099
Senast: doglover
·
K
Gravid - 1år Hejsan! jag är snart 17år, jag och min pojkvän har försökt att få barn i snart ett år nu men inget händer.. jag har haft en Cysta på...
Svar
18
· Visningar
2 595
Senast: marbella ryttare
·
Övr. Barn Alltså, vad gör det egentligen om ens SGI sänks ? Menar, när barnet fyller 1 och man inte bryr sig att uppfylla kravena för att skydda...
Svar
13
· Visningar
1 584
Senast: Mynta2
·
T
Gravid - 1år Heter det så? Som man får gå på när man är gravid och träffa andra blivande föräldrar. Jag är inte gravid men funderar lite...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 225
Senast: Jegra
·
S
Gravid - 1år Finns det någonsin en tid i livet då det känns helt rätt att försöka bilda familj? Jag och pojkvännen tänker som så att vi vill ha...
Svar
18
· Visningar
1 910
Senast: Bri
·
D
Småbarn Vi skall byta dagis till ett som ligger närmare där vi bor än på andra sidan sta'n. Det känns jättesorgligt eftersom personalen på...
Svar
5
· Visningar
1 885
Senast: lilltrolle
·
S
Gravid - 1år hej.. Jag & min kille har haft oskyddat samlag under drygt 4 år..jag blir verkligen inte gravid ....vad är det som kan vara "fel "...
Svar
18
· Visningar
1 391
Senast: Scorpan
·
Gravid - 1år Konstaterade idag att den formen av p medel öhvt inte nämdes alls när jag snackade med bm om p medel senast. Hur vanligt är det med...
Svar
6
· Visningar
1 550
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Kan man tillgodose alla de här ålderskategorierna där ? 13 åring 11 åring 1 1/2 åring 6 månaders Menar, finns det saker att...
2
Svar
21
· Visningar
2 788
Senast: Kaaarin
·
Gravid - 1år På tisdag bär det av upp till Belfast och Ikea, det ska storshoppas! Sam ska stanna hemma med pappa och mysa hela dagen så jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
3 235
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jahaja, då är den här. Fotbollssäsongen. I år har jag båda barnen i fotboll vilket innebär att varje söndagkväll (E träning), måndag (J...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Mabuse
·
C
Gravid - 1år "Välkommen till en ny vecka, en fortsatt fantastisk upplevelse i din graviditet! Vecka 31 låter dig känna. Känna med stora...
Svar
12
· Visningar
1 140
Senast: dressyrtant
·
Övr. Barn *börjar med att ropa på Görel* :o Jo alltså. Vid separationen för 2,5 år sedan så flyttade exet 45 mil ifrån orten där jag och barnen...
2
Svar
21
· Visningar
3 285
Senast: dressyrtant
·
Gravid - 1år Kan man bli det? Jag menar inte när man måste sluta fast man inte vill. Utan om det kan bli så ändå. Jag har sakta trappat ner för att...
Svar
8
· Visningar
2 871
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Min son är 8, fyller 9 i år och går i en 1-3:a. Vår närmsta grannes son fyller tydligen år och har stort kalas. Han är två år äldre och...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 704
Senast: Trygg
·
Småbarn .. och fy vad tråkigt jag tycker det är!! Jag har inte tid! jag lever ju världens mest underbara liv och jag vill inte jobba...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: Flyttfogel
·
Övr. Barn Fler än jag som tycker att det börjar gå för långt med de här studentbalerna? Är det rimligt att skolungdomar utan egen inkomst ska...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 158
S
  • Låst
Övr. Barn Hej alla föräldrar! Detta är egntligen inte ngn direkt fråga som rör föräldrar , har även lagt in den på undoms forumet men jag tror...
Svar
7
· Visningar
1 325
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Barn Har inga barn själv men läste en artikel igår i Göteborgs-posten om att det finns folk som kan lägga ner runt en 1000-lapp per barn i...
Svar
19
· Visningar
5 049
Senast: Bollen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp