Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
  • Låst
Övr. Barn Blir så jäkla trött på småbarns mammor som helt går upp i allt vad barn och barnafödande innebär! Snälla, ni har ett get liv också...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 597
Senast: reykurboy
·
  • Låst
Övr. Barn Slakten AR varst. I sondags tog gubben bada tjejerna sa jag fick en dag till mig sjalv (avnjots btw i tradgarden och pa solstolen)...
Svar
16
· Visningar
1 500
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Igår var jag med mina barn på Heron City (stort familjecenter med diverse aktiviteter för alla och en massa restauranger). Iaf, bredvid...
Svar
14
· Visningar
1 165
Senast: Krims
·
  • Låst
Övr. Barn Tre stycken i min sambos systers familj fyller år nu i samband med midsommar alltså far vi dit för att fira idag. Efter en stund...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
11 056
Senast: acke
·
M
  • Låst
Övr. Barn Är det någon mer än jag som är drabbad av att nästan inte se gravid ut över huvud taget? Jag är i vecka 21 och har så liten mage att de...
Svar
16
· Visningar
5 256
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Igår, en dag före utsatt tid fick jag en liten fin son :love: . Namn är ännu inte bestämt, men det kommer väl. Han var 3372 g tung och...
Svar
6
· Visningar
820
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Köpte en begagnad billigt men funderar, hur stora och små barn kan man bära i den? Finns det typ vikt-gränser? Kan nyfödda bäras så...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: Roheryn
·
T
  • Låst
Övr. Barn När kan man göra det? Vet att det står på ul-papprena till v.18 att de inte gör könsbestämning, men jag läste någonstans att de kan se...
Svar
8
· Visningar
1 266
Senast: Tokmaja
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag bär min son mycket i en bärsjal på magen. Han sitter ganska inlindad i tyg och bara benen sticker ut nedåt och sen huvudet mitt...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Jillybean
·
I
  • Låst
Övr. Barn är det någon som varit där ? Bra eller dåligt ?
Svar
12
· Visningar
1 812
Senast: ainasoja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Detta med förlossning. Varför gör man inte kejsarsnitt direkt istället för att riskera att spricka (inte kunna ha sex, alltså aldrig mer...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 623
Senast: Jane_Done
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har ett svårt dilemma. Börjar från början: Jag och min sambo(som har två barn sedan tidigare äktenskap)har olika syn på detta med...
2
Svar
36
· Visningar
2 683
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Inteungs son sa! Du är tokigare än min mamma!, till mig. :rofl: :love: Samt att "Nä du kommer aldrig att bli vuxen!" :banana...
Svar
17
· Visningar
1 630
Senast: Stefffie
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag slutade med p-piller för drygt en månad sen. Hur länge finns hormonerna normalt kvar i kroppen? HUr lång tid har det tagit för er...
Svar
12
· Visningar
2 846
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag tror minsann att jag har varlden galnaste kompis. Lite kort ligger det till sa har. Hon och en killkompis till henne hamnade i sang...
Svar
7
· Visningar
1 232
Senast: Inte_Ung
·
T
  • Låst
Övr. Barn Sonen har ramlat på dagis i veckan och skrapat upp bägge knäna, det ena såret tvättade de direkt så det ser fint ut, det andra brydde de...
Svar
7
· Visningar
2 098
Senast: Tokmaja
·
L
  • Låst
Övr. Barn Idag när jag jobbade och skulle ut på rast går jag genom butiken och så hör jag en unge vråla och en väldigt arg pappa brevid och...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: Jadzia
·
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,667833,00.html Jag är lite kluven, men måste jag välja så säger jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 397
Senast: Jadzia
·
V
  • Låst
Övr. Barn Hur går det för er? Mitt järnvärde måste verkligen gått ner till 0 nu, känns som jag ska svimma när som helst. Vad finns det förutom...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: vendelay
·
  • Låst
Övr. Barn Är inne på min tredje 2-åring och har inte brytt mig speciellt mycket om att han inte pratar så mycket. Eller han pratar mycket, men...
2
Svar
26
· Visningar
7 776
Senast: minternet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp