Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

Jag hade garanterat reagerat som du. Eloge till dig! Stackars pojke...
 
Sv: Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

:bow: har nu läst hela tråden och jag måste säga att du verkligen är en sann medmänniska :love:

Jag tycker att du/ni handlat helt rätt och hoppas verkligen för barnens skull att det ordnar sig så de får hjälp...

Jag bor oxå i småland om du behöver nära stöd :bow:

Lycka till med allt!

P.s om det skulle bli problem får du väl skriva ut allt som är skrivet här och visa

hoppas jag skriver rätt nu,, är trött :o sitter på jobbet.
 
Sv: Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

Gry, vad underbart att du reagerade! Jag blir så glad av människor som vågar bry sig. :bow: :bow:
 
Sv: Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

Vad duktig du har varit!
Läste igenom allt... Du har gjort helt rätt :).
Hoppas det blir lättare att leva i den familjen nu.
Du har hjälpt den lille pojken. Han kommer få det lättare.
Du har gjort ett livsöde bättre!

:bump:
 
Sv: Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

Jag instämmer med de andra, du är verkligen beundransvärd! Bra gjort! :bow:
 
Sv: Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

Kan bara instämma :bow:

Har en granne som är hemsk mot allt och alla, inklusive sina egna barn och även frun. Skulle gärna vilja anmäla honom för han är så otäck. Men om sanningen skall fram är jag livrädd för honom. :crazy:

Men ser jag honom slå barnen så anmäler jag. Har "bara" sett han slänga in frun i väggen.
 
Sv: Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

Men varför anmäler du inte om han misshandlar kvinnan? :confused:

Starkt jobbat Gry, önskar fler visade mer kurage när det gäller missförhållanden i samhället. :bow:
 
Sv: Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

Därför att det inte skulle hjälpa.
Hon förnekar det och vart skall jag då komma med en anmälan? :confused:

Dessutom vad tjänar det till. Som vittne kan hon gärna använda mig men jag tänker inte driva något. Det får hon göra. Eller be om hjälp av mig.

/Åsa
 
Sv: Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

Han kanske besinnar sig om han vet att han har ögonen på sig.

Och om något hemskt händer - med henne eller barnen - vill du verkligen ha på ditt samvete att du inte anmälde... :crazy:

Du kan alltid göra en anonym anmälan till soc och polisen, så måste de göra en utredning.
 
Sv: Blev utslängd efter att ha sagt till om barnaga!

Nej det vill jag absolut inte ha på mitt samvete.

Är det så att de måste göra en utredning om jag anmäler. Kan man verkligen vara helt anonym. Går det att lita på det???

Jag har pratat med Miljö och Hälsa för de har hundarna uppbundna hela dagarna i ett vanligt rep. Den ena är bara några månader. De skäller och skäller så jag blir tokig. Men det är ju för att de alltid sitter bundna. Då ville jag göra en anonym anmälan men de sa att det skulle bli svårt. Grannarna skulle ändå förstå vem det var sa de :confused: :confused:

Jo jag kanske är feg. Men vem ser till så att han inte gör fler saker än att hota mig och sparka ned min brevlåda??? (Tyvärr finns det inget vittne till brevlådan mer än fotspår i snön från hans hus.)

/Åsa
 
Starkt!

Har varit borta från forumet en lång tid (har en ettrig 1,5-åring hemma ;) ), så jag fick läsa igenom tråden. Beundrar dig ofantligt och tycker att du har utvecklats och vuxit som människa under den här tragiska historiens gång. Bra jobbat! Och lycka till! Kram Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 943
Senast: lundsbo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 440
Senast: alazzi
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 985
Senast: Fraegd
·
Övr. Barn Förhållandet med barnets pappa är så gott som över. Han är inte en lätt man att leva med och jag är så arg på mig själv som skaffade...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
27 748
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp