Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Får man "växtvärk" i livmodern även senare i graviditeten? Jenny
Svar
6
· Visningar
1 327
Senast: Kajo
·
L
  • Låst
Övr. Barn Skulle vilja veta hur Ni gör/har gjort med Era barn när Ni varit i stallet bland hästarna. Har Ni haft barnen med? Alltid kvar hemma? De...
Svar
19
· Visningar
2 389
Senast: Enya
·
S
  • Låst
Övr. Barn var ni tillsammans med eran partner innan ni skaffade barn?? jag är så himla sugen på att skaffa barn nu,men det är alldeles för tidigt.
2
Svar
24
· Visningar
2 081
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och min sambo har en hel del konflikter med våran tre åriga dotter just nu. För ca 1½-2 månader sedan började denna trots period...
Svar
6
· Visningar
1 668
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Sitter ju här och hoppas på att jag är gravid, men börjar misströsta då jag har fått mensvärk och den har blivit värre idag än igår...
Svar
2
· Visningar
2 220
Senast: allessa
·
J
  • Låst
Övr. Barn ..och än är jag inte färdig. :D Blir helt galen på mig själv. I vanliga fall har jag noll aptit, äter nästan ingenting och blir mätt...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Snurrfian
·
H
  • Låst
Övr. Barn Vad gör jag när jag vet att mitt barn ljuger och hon hårdnackat nekar, har försökt att lova att inte bli arg och att det bästa är att...
2
Svar
22
· Visningar
6 500
Senast: Priscilla
·
  • Låst
Övr. Barn MSN har ju blivit poppis ganska långt ned i åldrarna vilket leder till ganska många konflikter - vilka ofta tar sig uttryck under...
Svar
4
· Visningar
1 073
Senast: Bibi
·
  • Låst
Övr. Barn Idag gick Fredrik och jag upp till stallet med pojkarna för att titta på nattens födda föl. Allt väl och vi gick upp till de dräktiga...
2
Svar
25
· Visningar
2 507
Senast: Bibi
·
  • Låst
Övr. Barn Jag vänder mig nu främst till tonårsföräldrar. Mindre barn finns det andra sätt att hantera. Jag har nyss varit ute på praktik på en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 129
Senast: mao
·
  • Låst
Övr. Barn Dags för en bukebarn träff i Västerås! Vi hade tänkt att åka till Myrstacken någon gång mellan den 9 maj och 13 maj, förutom onsdagen...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 367
Senast: pigleton
·
  • Låst
Övr. Barn Angående diskutionen om att hitta bra ryttare till våra uppfödningar... När tärningen ändå är kastad... :angel: Alldelles för...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 580
Senast: Ramona
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag blir så irriterad. (den här tråden kanske ska vara på barn, jag vet inte... ) MEN, jag blir så irriterad på alla som frågar oss...
Svar
16
· Visningar
1 353
Senast: tgd
·
S
  • Låst
Övr. Barn Japp, nu är förlossningen på G här och jag är bara i v 30 (BF 10 juli). Orkar inte riktigt med detta känner jag... Har fått det...
Svar
14
· Visningar
4 553
Senast: Lisis
·
  • Låst
Övr. Barn att klara av att föda. :cry: :cry: :cry: Var på informationskväll igår om hur det går till på sjukhuset osv och jag inser att jag...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: Xeline
·
A
  • Låst
Övr. Barn som har erfarenhet av detta otyg? Alla våra barn (4 st) har fått det nu. Det smittar tydligen superlätt och man kan få om det flera...
Svar
2
· Visningar
4 876
Senast: Larzon
·
  • Låst
Övr. Barn Ville bara säja de... :)
Svar
19
· Visningar
1 083
Senast: Snurrfian
·
H
  • Låst
Övr. Barn Känner mej lite små nervös.. har varit o skrivit in mej på arbetsförmedlingen. . jaha tänker ni då ? =p Är iaf jätte nervös.. gått...
Svar
7
· Visningar
995
Senast: H0N3Y
·
P
  • Låst
Övr. Barn Fredagsnöje *not* Jaha, då har vi idag spätt på statistiken om benbrott på studsmatta. Vi har tillbringat en stund på akuten, kom hem...
2
Svar
27
· Visningar
3 206
Senast: majola
·
V
  • Låst
Övr. Barn Har ju nu börjat svälla upp rätt rejält, och kommentarerna börjar så smått ramla in. Hur upplevde ni det där kommenterandet om 'Tjena...
Svar
7
· Visningar
1 353
Senast: Kristin80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp