Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Är i vecka 32. Igår kväll var jag riktigt dum och sprang cirka 50 meter med en häst (för att kolla om den var halt) och direkt efteråt...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: Snurrfian
·
V
  • Låst
Övr. Barn Kanske en något löjlig fråga, men jag skulle vilja veta hur ni gjort/kommer att göra. Jag har en tjej på snart 2 år som i dagsläget...
2
Svar
23
· Visningar
1 865
Senast: Vildvittra
·
E
  • Låst
Övr. Barn Är det nån mer som har gått över tiden med sin graviditet? Jag har nu gått över med 6 dagar och det är lite drygt minst sagt! Har...
2
Svar
23
· Visningar
5 992
Senast: Tokmaja
·
T
  • Låst
Övr. Barn Mina hundar har scalibour fästinghalsband på sig. De ligger dessutom brevid mig i sängen. Vidare så kelar jag med dem även om jag...
Svar
6
· Visningar
1 276
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Ska köpa nya bilbarnstolar till barnen, känner att de de har nu har gjort tillräckligt. Min äldsta pojke har rivit sönder tyget på den...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn I tisdags em (26/4) fick kom värkarna och vi var inne på förlossningen 19.30 och var då öppen 3 cm. Kl 23.03 föddes våran lille Nils...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn ..när det gäller dagistider? Vi har - efter ett antal turer - kanske en ny dagisplats på gång. Vi har fått reda på att man får...
2
Svar
30
· Visningar
4 116
  • Låst
Övr. Barn Är nu någonstans kring vecka 16, och nu börjar jag bli avis! Det syns INGENTING, känns INGENTING och jag går bara NER i vikt! :mad...
Svar
18
· Visningar
1 557
Senast: Kajo
·
  • Låst
Övr. Barn X flickvännen inatt(valborg). Här har jag i 18 år uppfostrat min son att vara ärlig, stå för sina åsikter, att inte slåss mm. Anser...
Svar
16
· Visningar
1 569
Senast: Xeline
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min kompis har fått barn förra helgen. De SMS:ade glatt måtten till alla kompisar och att det blev en tjej. Men när känner man sig OK...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Har i en annan tråd berättat om att mina klockor börjat klämta en aning. Men är det vanligt att känna som jag gör? Dvs jag är helt...
Svar
17
· Visningar
1 437
Senast: _Marie_
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag hade bh storlek C ungefär (B ibland, c ibland) :P Nu är jag uppe i D. Tycker mina tuttar är enorma redan nu ! Jag är väl i...
Svar
10
· Visningar
1 275
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn En kort fråga: Vi vill att dagmamman ska sluta lägga vår snart 2-årige son att sova middag, eftersom han sover så dåligt på natten...
Svar
17
· Visningar
1 894
  • Låst
Övr. Barn NU har jag äntligen blivit av med mage, smärtor och annat elände, för i torsdags morse anlände Selmas och Signes lillebror! Och det var...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 895
Senast: MissX
·
K
  • Låst
Övr. Barn Det är nu bokat och betsämt när och var Ella ska döpas :) Nu försöker jag jaga rätt på lite fina sånger som kan sjungas i kyrkan. Så...
Svar
3
· Visningar
2 012
Senast: Snurrfian
·
L
  • Låst
Övr. Barn Nu är det full fart på "Gogos"-spelandet här, förra året var det gamla hederliga puttekulor men nu är det bara "Gogos" som gäller.Visst...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Wassego
·
E
  • Låst
Övr. Barn Kan man eller kan man inte påverka igångsättningen av förlossningen? Man hör så många olika saker. Vissa hävdar att man kan sätta...
Svar
8
· Visningar
11 827
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Skulle bli väldigt glad om någon skulle vilja berätta för mig hur ett fönsterlås fungerar! :bow:
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Jag börjar mer och mer inse att många föräldrar har svårt att se sina egna och sina barns svagheter. Ofta får man som skolpersonal höra...
2
Svar
26
· Visningar
2 270
Senast: Wassego
·
T
  • Låst
Övr. Barn Om man som jag är riktigt dålig på att äta feta fiskar med det nyttiga fetterna vad kan man kompensera detta med? Jag har tidigare ätit...
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: Oscar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp