Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Ville bara säja de... :)
Svar
19
· Visningar
1 085
Senast: Snurrfian
·
H
  • Låst
Övr. Barn Känner mej lite små nervös.. har varit o skrivit in mej på arbetsförmedlingen. . jaha tänker ni då ? =p Är iaf jätte nervös.. gått...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: H0N3Y
·
P
  • Låst
Övr. Barn Fredagsnöje *not* Jaha, då har vi idag spätt på statistiken om benbrott på studsmatta. Vi har tillbringat en stund på akuten, kom hem...
2
Svar
27
· Visningar
3 214
Senast: majola
·
V
  • Låst
Övr. Barn Har ju nu börjat svälla upp rätt rejält, och kommentarerna börjar så smått ramla in. Hur upplevde ni det där kommenterandet om 'Tjena...
Svar
7
· Visningar
1 360
Senast: Kristin80
·
  • Låst
Övr. Barn Ska ha ett barnkalas för min son som fyllt nio år, men jag har total idé torka och kan inte komma på någonting roligt. Hjälp mig med...
Svar
10
· Visningar
20 012
Senast: Wassego
·
  • Låst
Övr. Barn Pappa och jag har sedan ett bra tag tänkt att vi ska på Rättviks marknad. Men nu har det dykt upp ett problem... (Se tråden...
Svar
1
· Visningar
985
Senast: Asa_S
·
  • Låst
Övr. Barn Har haft några "tunga" dagar nu, med noll ork och dåligt humör. Hur gör ni andra när dom dagarna kommer? Jag känner mig så satans...
Svar
15
· Visningar
1 360
Senast: Kristin80
·
S
  • Låst
Övr. Barn Är ny på forumet och vill bara kolla hur många här som väntar smått? Själv kan jag väl säga jag väntar mitt första och att det...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: Kristin80
·
  • Låst
Övr. Barn Hej Någon mer än jag som känner att alla vännerna försvinner när man är gravid? Är i v 34 nu och vart väldigt pigg fram tills v 30...
Svar
10
· Visningar
1 558
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Bryr sig era barn om vilka märken deras kläder har? Hur resonerar ni ang klädinköp, får era barn köpa precis vad de vill ha, eller har...
Svar
11
· Visningar
1 247
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn vilken vecka var ni när det började synas att ni var gravida? Jag är i vecka 14..det syns en liten bulle redan..vill inte att det ska...
Svar
5
· Visningar
1 208
Senast: Bibi
·
  • Låst
Övr. Barn Hur har era "blivande fäder" reagerat på när magen växer? Min sambo är en snäll kille, men har lite svårt att uttrycka känslor och...
Svar
17
· Visningar
1 426
Senast: ulda
·
U
  • Låst
Övr. Barn Har absolut inga planer på det, men vill gärna veta ändå. Ska på ultraljud på tisdag och om om om nåt skulle vara hemskt fel, hur länge...
Svar
6
· Visningar
3 271
Senast: ulda
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är det okej att äta mjukglass när man är gravid? Har hört om bakterier i glassmaskinerna! Är så vansinigt sugen!!
Svar
12
· Visningar
5 855
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn När de reagerar med att öka farten när man smackar :) och stannar när man säjer whooo barnet är snart 3 år
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Nu lagas det två mål mat om dagen. Plus gröt på kvällen. Gröten är sån pulvergröt så där kan man ju läsa sig till på paketen hur mycket...
Svar
10
· Visningar
1 227
Senast: Cillavan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag klurar på hur jag ska få lite ordning på tillvaron med nya bebben. Han är en månad gammal idag. Enligt Anna Wahlgrens bok är...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Mitt favorit ämne som jag inte kan låta bli att återkomma till. Idag när jag jobbade bestämde sig sambon att ta med 8 årige sonen...
Svar
4
· Visningar
1 283
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn Har en lite kille :love: på snart 4 månader som bara har fått bröstmjölk. Jag har haft gott om mat och sonen har vuxit rejält.. Men nu...
Svar
12
· Visningar
9 728
Senast: globestar
·
T
  • Låst
Övr. Barn Leker era barn bra med andra barn eller har de fortfarande "brevid lekar"? ja om de är runt tre eller hur var de runt treårs åldern...
Svar
10
· Visningar
6 654
Senast: Tokmaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp