Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Huvaligen vilken dag... Det började i natt med att elin blev förkyld och vaknade i flera omgångar och hostade, så jag var ner och...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Har två frågor. 1: När gick ni upp i vikt när ni var gravida? Hur mycket gick ni upp i vikt/månad alltså. 2: Hur känslig är...
Svar
6
· Visningar
1 751
Senast: Gandalf
·
A
  • Låst
Övr. Barn När var det dax för dig, eller har du redan fått bebbe? Har inte tid att vara inne så mycket här sedan Hanna har börjat gå (pust) så jag...
Svar
6
· Visningar
1 118
Senast: acke
·
M
  • Låst
Övr. Barn Igår när jag kom hem från jobbet hade båda barnen skumma utslag. Både armar, lår, vader, rumpa och lite mage/rygg. Det är som massor med...
Svar
7
· Visningar
14 883
Senast: Kajo
·
  • Låst
Övr. Barn ge till ett barn på 14 månader????
Svar
4
· Visningar
3 583
Senast: Snuffsan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hej hopp! Min 1,5-åriga son har problem med att han ibland får ett väldigt elakt och frätande bajs. Det måste vara något som är för...
Svar
10
· Visningar
3 486
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Får "vem som helst" välja planerat kjejsarsnitt, eller måste man vara "kvalificerad" av en eller annan orsak? :confused:
2 3
Svar
57
· Visningar
4 694
Senast: ancan
·
  • Låst
Övr. Barn ..ja om min kropp och ev. grav.tecken... Men kan man bli "öm" nedre delen av magen i början av graviditeten?? Jag är "svullen" nertill...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Anastacia
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som vill bebisvaka med mig? ;) Kl 2 inatt vår tid ska min kompis, som numera bor i Australien snittas. Det är planerat eftersom...
Svar
15
· Visningar
1 253
Senast: Sastra
·
K
  • Låst
Övr. Barn Igår fick jag höra min bebis hjärtljud.... Sååå sött.... :love: ... Skulle vilja ha en så där maskin hemma så jag kunde lyssna på det...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Kristin80
·
M
  • Låst
Övr. Barn ..föräldrapenning under ett par veckors tid, och ändå ha barnen på dagis samtliga dagar? :mad: Min jobbarkompis har varit...
Svar
12
· Visningar
1 132
Senast: Xeline
·
S
  • Låst
Övr. Barn Publicerad i DN 22 maj 2002 08:53 LÄSARREAKTIONER: "DUKTIG "Den duktiga är den som anpassar sig" Duktig. Själva ordet är ett...
Svar
9
· Visningar
3 574
Senast: Stollan
·
H
  • Låst
Övr. Barn Sonen tycker nu att det är kul när mamma sjunger för honom.. om det nu är för att det låter illa eller om han verkligen gillar sångerna...
Svar
5
· Visningar
2 515
Senast: Horsespirit
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, jag vet, jag måste byta dagmamma... Ni som inte orkar läsa det här en gång till - byt tråd :D . I natt blev minstingen plötsligt...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn Jag kanske blir en ponnymamma iallafall. :bump: I går var sonen(4 år) och provade att rida lite på ridskolan. Han var jätteduktig och...
Svar
12
· Visningar
1 042
Senast: shady
·
  • Låst
Övr. Barn Ok, jag behöver alla erfarenheter jag kan få av varannan veckas boende för barn. Vi är ju mitt i en separation och allt i mig är kaos...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 108
Senast: knorris
·
V
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kände ni rörelser i magen? Sitter här nu i 16e veckan och nog minsann är det någonting som rör sig där ibland! Blir nästan...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: Dito
·
V
  • Låst
Övr. Barn Vi är bjudna på "dubbeldop" där det ena barnet tillhör min kompis m sambo och det andra tillhör hennes tvillingbror + sambo. Brodern är...
Svar
7
· Visningar
1 273
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn Många hävdar ju att man får en bättre uppväxt om man som barn/tonåring bor på landet. Vad tror ni? Vi bor inte på landet i dagsläget...
2
Svar
36
· Visningar
3 483
Senast: Vildvittra
·
  • Låst
Övr. Barn Sitter här på väg att gå över tiden och funderar på hur det kommer att starta... Skulle vara spännande att höra om era förlossningar...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 038
Senast: Frieserhäst
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp