Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Övr. Barn Jag är alltså i v 14 nu. Ända sedan v 12 har jag haft ont i "mitt bäcken" (?). En "skärande" smärta som går ner i ena skinkan, vilket...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: CillaW
·
C
  • Låst
Övr. Barn Det har fallit sig så, att vi väntar vårat barn i juni :love: Just nu jobbar jag 30h/vecka som vikarie på ett stort företag. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: moen
·
  • Låst
Övr. Barn Idag skriver flera tidningar om den larmrapport som kommit om att barn spelar alldeles för mycket tv-spel, det har blivit ett...
Svar
8
· Visningar
1 700
Senast: Jacki
·
K
  • Låst
Övr. Barn förra veckan fick jag reda på att jag var gravid. gjorde graviditetstest. var på kvinnokliniken idag och fick reda på att jag är i...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: ameo
·
S
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni? Är det bra att ensamstående får adoptera barn? Själv vet jag inte riktigt hur jag ställer mig till det. Är det ett bra...
Svar
17
· Visningar
1 813
Senast: Pisan
·
  • Låst
Övr. Barn Mina barn har hästvana sedan födseln, den äldsta har ridit sedan 4 års ålder och vi köpte en egen ponny när h*n var 7. Det är en...
Svar
12
· Visningar
2 148
Senast: Welsh
·
J
  • Låst
Övr. Barn Hej! Är ganska ledsen just nu. Jag har för andra gången på fem månader fått ett konstaterat MA, dvs. ett foster som dött i magen men ej...
Svar
8
· Visningar
2 729
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Det pågår en tråd på annan plats på Buke som handlar om hur ofta man ska/bör/måste rida sin häst. Diskussionen gjorde mig mörkrädd ända...
2
Svar
34
· Visningar
3 560
Senast: Mumin69
·
  • Låst
Övr. Barn Usch och fy! Ny börjar jag tröttna rejält på att må illa pga graviditet. Jag är i vecka 12 snart och jag mår illa dygnet runt. Det...
Svar
18
· Visningar
2 139
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn Så vad tycker era barn om årets julkalender? Min dotter på 1½år som för någon månad sen lärde sig att bolibompa är något kul att...
Svar
9
· Visningar
1 177
Senast: marieka
·
B
  • Låst
Övr. Barn Någon med erfarenhet av det?
Svar
7
· Visningar
1 965
Senast: Xeline
·
G
  • Låst
Övr. Barn Telefonen ringde, har en kompis som berättade att hon ska på inskrivning imorgon. Hon har hört att de ibland gör hembesök. Stämmer det...
Svar
19
· Visningar
1 975
Senast: _Marie_
·
  • Låst
Övr. Barn Hej Bor i ett bostadsområde,ett ganska barnrikt sådant,och det är inget jag har något emot,i vanliga fall. Tex: Grannen över...
Svar
10
· Visningar
1 408
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn Varför ihela :devil: jobbar man på försäkringskassan om man inte kan vara glad och trevlig :confused: Jag hade ex antal frågor både...
Svar
7
· Visningar
1 360
Senast: Mampas
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har tyvärr varit tvungen att avliva 2 av mina katter, en av ålder o sjukdom och en som blev påkörd. Till "snartfyraåringen" har jag...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn jaha nu har den hittat hem till oss. Stackars Tobias har fått den. Inte så kul heller med tanke på att Theo är nyopererad och har sår på...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: break_a_leg
·
P
  • Låst
Övr. Barn 8 åringen i familjen kom ut ur badrummet, nyduschad och fin,gick in på sitt rum och låtsades som att det regnade :angel: 2 sekunder...
Svar
14
· Visningar
2 069
  • Låst
Övr. Barn Vissa människor (både de med och utan barn) tycker att man som förälder får offra sig för barnens skull i många lägen. Vad tycker ni...
Svar
19
· Visningar
1 280
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag läste i en gammal artikel att honmöss som är granne med hanmöss i livmodern påverkas av hormoner från hanmusen och blir mer...
Svar
16
· Visningar
1 292
Senast: Alfhild
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har tänkt att åka utomlands, bara vanlig charter, nästa år. Hade ju tänkt att vi skulle åka hela familjen, men nu ska gubben visst gå...
Svar
7
· Visningar
2 143
Senast: Sjalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp