Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Lite tankar till "mamma" nu när vi närmar oss december och jul... Den glada julstämningen skall infinna sig, hemmet skall pyntas och...
Svar
7
· Visningar
1 156
M
  • Låst
Övr. Barn Läste idag i Aftonbladet om problemet med att veta hur mycket man kan tillåta för sina barn i 8 - 12-åråldern. En del föräldrar...
Svar
17
· Visningar
1 314
Senast: chrysler
·
I
  • Låst
Övr. Barn jag har en liten tös som vaknadevrål förkyld i dag....... Stackarn har så ont i halsen....vill hosta åt henne! Men jag säger ju det...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: ikeline
·
  • Låst
Övr. Barn Min Kille hade sin son denna helgen. Vi har som vanligt haft JÄTTE kul !! Sonen är 6 år,och det är väldigt mycket tjafs med hans...
Svar
16
· Visningar
1 556
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har nu läst tråden om ADHD barn och fått en bekräftelse att det är detta min son har. Någon utredning är ännu inte gjord men i...
Svar
7
· Visningar
1 402
Senast: ecssory
·
C
  • Låst
Övr. Barn ....verkar ju vara ett jäkla mysterium... :confused: Vill ni hjälpa mig med en liten sak bara? Jag sitter och försöker planera nästa...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har bokstavs barn ,har ni provat att ge mindre socker i matväg .Tex mat .godis.läsk.sylt .saft :confused: vi har provat att...
Svar
17
· Visningar
1 572
Senast: cinnas
·
  • Låst
Övr. Barn Det måste ju börjas i tid så det är ju bäst att man stakar ut sina barns karriär redan i tidig ålder. Inte minst för att de ska slippa...
2
Svar
22
· Visningar
1 994
Senast: millus
·
  • Låst
Övr. Barn Läste en rubrik på UNT i dag där det stod att "4-åringar dricker läsk dagligen". Likaså har det ju varit en massa andra larm i alla...
2
Svar
32
· Visningar
2 644
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn Kan socialen verkligen omhandertaga barn for att foraldrarna byter blojor for ofta ??? Artikel Och dessutom rova bort barnet i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 651
Senast: Görel
·
C
  • Låst
Övr. Barn Brukar ni tippa könet på den kommande bebisen, bland era vänner och bekanta?? Vad går ni på då i så fall? Min mamma ska enligt egen...
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: Stollan
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag fick mitt andra barn för en vecka sedan och börjar nu längta efter att få börja rida igen! Förra gången väntade jag nog ca 1,5...
Svar
6
· Visningar
1 714
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Magen växer, och nu är det snarare "Mage med Lydia", än Lydia med mage.. Har 8,5 veckor kvar till BF. Fast sista månaden växer man ju...
Svar
9
· Visningar
1 318
Senast: Lydia
·
  • Låst
Övr. Barn Jobbar på förskola, vi har 23 barn på tre heltider och en chef som inte lyssnar. Nu kommer en av våra femåringar flytta till våren. Men...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: zilla
·
C
  • Låst
Övr. Barn Mamma mamma!!!!!!! Det växer hår i mitt ansikte!!!!! *PANIK* Va? Gumman? Vad är det? vad är klockan? Gud vad händer...
Svar
6
· Visningar
1 321
Senast: Happimess
·
  • Låst
Övr. Barn Jag deppar ihop snart Ingenting jag gör verkar vara rätt längre,har på väldigt kort tid gått upp och ner hela tiden i humöret,ner när...
Svar
17
· Visningar
1 495
Senast: maiagull
·
  • Låst
Övr. Barn Såg just rapport där de tog upp att de svenska eleverna har sämre mattekunskaper än för 8 år sedan. Det har bara gått utför och nu har...
2
Svar
22
· Visningar
2 091
Senast: Mampas
·
J
  • Låst
Övr. Barn Idag är det en ledsen Jippo som skriver, vi har tagit beslutet att avliva vår hund idag :cry: Han har allt sedan vår bebis kom för 6...
2
Svar
28
· Visningar
2 862
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska snart bli mamma, är i v 37, o känner mig bara så trött!!! Är det normalt ni som fått barn tidigare? :( Jag orkar ingenting och...
Svar
17
· Visningar
1 795
Senast: Lambi
·
  • Låst
Övr. Barn Det är definitivt dags för Selma att spotta ut sina nappar för gott. Hon har bara använt dem när hon ska sova, sen ettårsåldern (blir 3...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 878
Senast: Bubbla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp