Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Såg just rapport där de tog upp att de svenska eleverna har sämre mattekunskaper än för 8 år sedan. Det har bara gått utför och nu har...
2
Svar
22
· Visningar
2 095
Senast: Mampas
·
J
  • Låst
Övr. Barn Idag är det en ledsen Jippo som skriver, vi har tagit beslutet att avliva vår hund idag :cry: Han har allt sedan vår bebis kom för 6...
2
Svar
28
· Visningar
2 869
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska snart bli mamma, är i v 37, o känner mig bara så trött!!! Är det normalt ni som fått barn tidigare? :( Jag orkar ingenting och...
Svar
17
· Visningar
1 798
Senast: Lambi
·
  • Låst
Övr. Barn Det är definitivt dags för Selma att spotta ut sina nappar för gott. Hon har bara använt dem när hon ska sova, sen ettårsåldern (blir 3...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 882
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Det som förr hette dagis har nu bytt namn till förskola och har, åtminstone på pappret, en pedagogisk inriktning. Jag har lite...
2
Svar
26
· Visningar
2 682
Senast: kamomillo
·
S
  • Låst
Övr. Barn Maste bara fraga er graviditetsexperter: ar det normalt att urinen ar lite grumlig nar man ar gravid? Varfor i sa fall? Tror jag ar i...
Svar
1
· Visningar
3 770
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som är "insatt"(kunnig) i ämnet och vill svara på lite frågor??
Svar
9
· Visningar
3 512
  • Låst
Övr. Barn Liten spinoff på internattråden.... Tror ni att det går att kombinera småbarn och en egen yrkeskarriär? Jag har genom mitt...
2
Svar
31
· Visningar
3 002
Senast: Bubbla
·
E
  • Låst
Övr. Barn Efter att hela mitt liv sagt att jag ALDRIG skall skaffa barn, är jag nu i femte månaden och jätteglad över att få bli mamma, stolt...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 631
Senast: Ewa
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har ni tips på vad som är bra att göra under graviditeten för att få en snabb och bra förlossning? Jag ska väl egentligen inte klaga då...
Svar
13
· Visningar
7 424
Senast: Cillavan
·
T
  • Låst
Övr. Barn Satt och kollade på ett gammalt avsnitt av babyboom där de var på ett "ur och skur dagis". Det fick mig att fundera lite på hur sunt...
Svar
8
· Visningar
6 860
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har inte en aning om vad jag ska köpa i julklapp till syrrans ungar. :confused: Dom har typ allt :crazy: Nån som kan hjälpa...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Javan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag menar sådana där "färdiga" mallar där man själv lätt kan ladda upp bilder och text utan att behöva några html-verktyg. Jag lade...
Svar
9
· Visningar
2 713
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Vi sitter här på jobbet och disskuterar vård av sjukt barn och vem som får ta ut det. Får jag som Sambo ta ut det för vård av min killes...
Svar
2
· Visningar
1 699
Senast: Scorpan
·
  • Låst
Övr. Barn Såhär gick det med killen jag ska ha barn med. Efter sex veckors försvinnande,surande och massa sådant så hörde han av sig häromdagen...
Svar
11
· Visningar
1 395
Senast: Zaria
·
C
  • Låst
Övr. Barn Frågor om vad man kan göra under graviditeten.... Tänkte jag skulle "luska" lite med er, eftersom det är näst intill omöjligt att...
Svar
12
· Visningar
1 983
Senast: corona
·
J
  • Låst
Övr. Barn Min lilla dotter fyller år i helgen, och skall ha kalas med prinsesstema. :) Vi har tänkt ut ganska mycket, men skulle behöva mer...
Svar
17
· Visningar
2 370
Senast: Halloy
·
C
  • Låst
Övr. Barn Halloj!! Någon som har barn med den diagnosen :confused: Vi har misstänkt länge att allt inte stod rätt till med vår älskade...
2
Svar
24
· Visningar
3 096
  • Låst
Övr. Barn Ibland funderar jag på att driva igenom ett sånt förslag. (Skämtåsido...) Var på marknad idag, och givetvis var det mycket barn där...
Svar
17
· Visningar
1 399
Senast: Luff
·
W
  • Låst
Övr. Barn Snart blir jag vansinnig! Jag har varit på alla stora klädkedjor och letat efter fina festkläder till min tvååriga kille, som ska på...
Svar
10
· Visningar
2 185
Senast: WhiskyP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp