Bukefalos 28 år!

Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos För länge sedan ansåg jag att moderatorerna var petiga (väldigt petiga, lite för petiga till och med) med vart trådar skulle ligga! Var...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 563
C
Bukefalos Hur länge får en användare bete sig illa egentligen? Har vissa ingen gräns? Jag spånar mest i allmänhet efter att ha iakktagit (Och...
2
Svar
25
· Visningar
2 621
Senast: Ejniz
·
Bukefalos Av många iaf på Senior! Kan vi inte få tillbaka dem? Snälla, snälla Gunnar? :idea:
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: shady
·
C
Bukefalos under hästlänkar? jag har försökt o lagt till en länk men den kommer inte dit ju varför då?
Svar
3
· Visningar
934
Senast: coscos
·
P
Bukefalos va´fasen, här sitter jag och skriver mödosamt med pekfinger en reell presentation av mig själv till kontrollpanelen och så när jag...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: mysko
·
A
Bukefalos Jag har upptäckt, att de gånger jag har problem med chatten, är de tillfälle som jag även får ett felmeddelande när jag postar inlägg...
Svar
6
· Visningar
1 130
Senast: ankans
·
Bukefalos Jag har läst en tråd inne på Gnägg där det påstås att det är någon som håller på med förtal gentemot en användare. Jag lägger mig...
2
Svar
25
· Visningar
3 343
Senast: Snuffsan
·
Bukefalos Varför tillåts det Faq och info som spikade trådar på de flesta forum UTOM hästvård och foder ? Vi vill ha en spikad tråd om avmaskning...
Svar
10
· Visningar
1 421
Senast: Mynta2
·
M
Bukefalos Skulle önska att det fanns ett forum som handlade bara om unghästar, där man kunde samla det som rör hästar från föl till treåring. Som...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Tindra03
·
S
Bukefalos Hur tar man bort bilder där? Jag har försökt lägga till en bild, men den fungerar inte? Förstår inte vad som är fel alls, någon som...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: mysko
·
C
Bukefalos Ää jag börjar bli lite paranoid när jag upptäcker att om man söker på mitt namn på google så kommer vissa bukefalos trådar upp, och...
Svar
7
· Visningar
1 373
Senast: Trissa
·
Bukefalos Bukeklockan har inte ställts om här. Är det bara hos mig, eller är det så hos alla? Så jag vet om jag missat en inställning eller om...
Svar
17
· Visningar
1 275
J
Bukefalos När man tittar på annonserna så kan man ju spara annonserna i anteckningsblocket.. Men var finns anteckningsblocket? Har hittat massa...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Jezzy_flyer
·
F
Bukefalos så jag undrar lite hur det går till, jag såg att det var mest aktivitet på gnägg så jag tänkte väl att det måste vara mest folk här då...
Svar
15
· Visningar
1 439
Senast: SaraMara
·
M
Bukefalos Jag måste vara blind, men vart trycker man för att radera ett inlägg man just skrivit? Jag hittar bara vart man redigerar dom...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Mynta2
·
R
Bukefalos Hej! Jag vill veta hur hög en box skall vara tacksamt för svar hälsningar Emma :)
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: Snuffsan
·
Bukefalos Kan någon hjälpa mig för Gunnar verkar inte ha lust eller nåt. Vart ska jag vända mig? Jag kan inte logga in på mitt login "Prinsus"...
Svar
7
· Visningar
1 218
Senast: Trissa
·
T
Bukefalos vart har det tagit vägen, skulle vilja se gränserna för titlarna! :)
Svar
8
· Visningar
980
Senast: mysko
·
M
Bukefalos När man sätter in en annons (på annonsdirekt) så sorteras annonsen ut i bokstavsordning, alltså beroende på vilket ord som står först i...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: marskatt
·
  • Låst
Bukefalos Frågor om bilder har en egen nålad tråd på forumet Datorer. Gå in och läs där. Hittar ni inget bra svar så ställ frågan i den tråden...
Svar
0
· Visningar
15 548
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp