Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Så anser jag tex under medryttare det vara förvirrande. Folk fattar inte vart de ska lägga sina annonser om dom VILL HA en medryttare...
Svar
4
· Visningar
1 001
X
Bukefalos står det att jag har i min inbox, fast det är inte sant. Jag har städat som aldrig förr. Vad gör nu då ?
Svar
4
· Visningar
986
Senast: Ragatan
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Om det enbart gäller dig, ditt medlemsskap i annonssystemet eller din annons bör du ställa frågan direkt till Annonsdirekt. Du kan...
2
Svar
27
· Visningar
2 503
Senast: Anna_Fransiska
·
F
Bukefalos Hej! Jag har ett antal samlarkort som jag skulle vilja få värderade. Vilken del av forumet ska jag vända mig till då? Tacksam för all...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Fridixen
·
Bukefalos Går det inte utan att man har svarat på en tråd??? Det kan ju va så att man själv vill veta det någon annan har frågat om och då vill...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: panzy
·
H
Bukefalos Går det? dvs om man har en gammal tråd som man vill ta bort?
Svar
2
· Visningar
890
Senast: mandalaki
·
Bukefalos finns inte den funktionen kvar? där man direkt ifrån sin kontrollpanel kan gå till "sina" bevakade trådar? Jättetacksam för svar...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Cilla
·
Bukefalos ...skriva långa PM eller långa inlägg längre. För när man väl har skrivit klart och ska förhandsgranska/skicka iväg, ja då är man...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Trissa
·
Bukefalos en liten fundering bara, hur mångabukefalister finns det här på bukefalos?
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: gul_zebra
·
Bukefalos Varför har ni låst tråden på Gnägg om "Varför leva på hoppet om det enstaka undantaget" ? Alla behöver väl inte lida för två eller tre...
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: Lobelia
·
Bukefalos Satt och grejade i kontrollpanelen och såg att man kunde ha signaturerna på, men så kan man ju inte ha signaturer? Eller är det bara jag...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: goamarie
·
F
Bukefalos Hej hej! Jag hade gärna velat ha reda på vilka moderatorerna är samt varför de inte ger varningar el liknande (vet inte hur ordningen...
Svar
10
· Visningar
1 234
Senast: mandalaki
·
Bukefalos Har ni hittat nåt riktigt bra i den här djungeln av nyheter? Min favorit hittills är man kan "måla" en mening med musen och sen...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 094
Senast: mandalaki
·
Bukefalos Hur gör man för att ta bort lästa PM? Tar man inte bort några, så är ju inboxen till slut full...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: kopparberg
·
D
Bukefalos Varför blir jag utloggad hela tiden :confused: Det går bra att logga in men efter ett tag är jag utloggad igen,nån som vet :confused:
Svar
8
· Visningar
1 451
Senast: Qodrofenia
·
B
Bukefalos varför får jag inte prenumerera på alla trådar där jag skriver längre för? det finns inte ens ett alternativ.. de enda som finns är...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: Millz
·
M
Bukefalos Varför fungerar inte den? När jag klickar på den så kommer jag iaf till det första inlägget? Det är ganska jobbigt att sitta och...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Millz
·
Bukefalos När jag sitter vid datorn hemma och klickar på snabbsvarsikonen hamnar jag först i "snabbsvars-rutan", men sedan börjar datorn leva ett...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: gern
·
K
Bukefalos Är det jag som inbillar mig, eller har det blivit mindre trafik här sedan det gjordes om? Jag har inte kollat antalet inloggade och så...
2
Svar
26
· Visningar
2 957
Senast: CurlySue
·
H
Bukefalos Hur ser man vilka som är "online" ? Alltså jag undrar om det finns en lista, den gröna plutten vet jag redan. :) Tacksam för hjälp ;) .
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp