Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
  • Artikel
Bukefalosnyheter Allt är inte riktigt klart än, men det mesta bör fungera som det skall. Menyn med länkar till de olika delarna av Bukefalos hittar du...
Svar
0
· Visningar
2 637
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag förbereder just nu för en större uppgradering av forumet och många andra delar av Bukefalos. Det bör innebära en hel del fördelar...
2 3
Svar
55
· Visningar
11 145
Senast: Cheeserica
·
A
Bukefalos Jag får inte längre dom till min e-post. Men varför?
Svar
5
· Visningar
1 211
Senast: alisson
·
  • Låst
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag förbereder just nu för en större uppgradering av forumet och många andra delar av Bukefalos. Det bör innebära en hel del fördelar...
Svar
0
· Visningar
1 983
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Ni som ar inne pa Buke och harjar (ingen namnd, ingen glomd ;)) for det mesta, ar ni har varje dag eller bara da & da? Ni som sitter...
2
Svar
20
· Visningar
2 466
Senast: karini
·
Bukefalos Jag undrar vad som menas när man någon skriver "lånar knapp" i början på ett inlägg???
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: lakrits
·
B
Bukefalos Varför i himmelens namn ( :angel:) gör du denna sammanslagning av forumen??? Speciellt Avel.. som nu omfattar även hingstar -...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
8 253
Senast: Guest
·
V
Bukefalos Hej! Jag kan nästan ingenting om datorer eller så, men har en önskning på vad jag skulle vilja ha på forumet. Jag skulle vilja att man...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: gern
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den andra tråden börjar bli så lång och en hel del av de förslag ni kommit med har redan genomförts. Allt kan inte ordnas och vissa...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 023
Senast: **BORTTAGEN**
·
Bukefalos Eftersom vi med intresse för stamforskning inte får vara med i avelsforumet och leka vill vi ha en egen sandlåda. :cry: Som jag har...
2
Svar
30
· Visningar
2 360
Senast: Nelle
·
Bukefalos Jag skulle gärna vilja lägga till min hemsida bland länkarna men kan inte hitta ngt om hur man gör. Ngn som vet?
Svar
7
· Visningar
1 306
Senast: Gunnar
·
S
Bukefalos HUR TAR MAN BORT SEJ?????????????????????????????????
Svar
12
· Visningar
2 136
Senast: Boj
·
V
Bukefalos Som man lätt kan komma till sin "presentation" ,tycker att det är skit jobbigt att börja söka upp ett gammalt inlägg eller något annat...
Svar
15
· Visningar
1 567
Senast: Vicku
·
D
Bukefalos är alla användarnamn tillåtna på detta forum eller har ni missat att det finns en användare som heter Rattfull? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 563
Senast: Gunnar
·
Bukefalos ...på att mängden nyinlagda annonser kraftigt reducerats efter omläggningen av annonssystemet??? :confused: Tänker främst på hästar...
Svar
18
· Visningar
1 400
Senast: BengtAD
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Försöker nedan beskriva hur man skall göra om man har problem med att logga in. En anledning till problem kan vara att gamla cookies...
Svar
14
· Visningar
2 369
Senast: Tican
·
Bukefalos Nån mer än jag som tycker att Buke går snabbare nu? Det segar inte alls lika ofta. Om det beror på serverbytet eller att annonserna...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: Bia
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Här kan du tipsa andra om bra funktioner du hittat i det nya systemet.
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: mai
·
K
Bukefalos :confused: jag bara undrar.
Svar
7
· Visningar
2 354
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Bukefalos Hej på er alla! Är ny här. Ja inte så ny, jag har varit här och läst ett tag, men inte skaffat mig något användarkonto ännu. Vet inte...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp