Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Skulle vi inte åtminstone få ha kvar 50 stycken :confused: Jag hade drygt 120 i går kväll, och nu står det att jag inte har ett enda...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 789
Senast: Betsy
·
P
Bukefalos Hur får man rubriken i fet stil? MIna blir i normal stil hela tiden....provar jag med htm taggar så blir taggarna med :confused:
Svar
1
· Visningar
1 104
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 350
Senast: Gunnar
·
B
Bukefalos Någon som vet hur man tar bort ett inlägg helt så att det inte syns att man har gjort inlägget? Det gick på det gammal forumet, kan man...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: aiquen
·
Bukefalos Här trodde man att man vaknade en helt vanlig söndagsmorgon och att allt skulle vara som det alltid brukar vara. Men inte. Buke har fått...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 838
Senast: zeemee
·
L
Bukefalos När amn vill uppdatera de forumet man e inne på hur gör man då utan att gå ut ifrån det????
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: Prosit
·
B
Bukefalos Vart är vännerlistan någonstans? är det någon mening med att lägga till folk som kompisar när det ändå inte blir lättare att hitta deras...
Svar
10
· Visningar
1 094
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Fastän datorn varit avstängd är jag ändå inloggad som fiaskurken när jag går in på denna sida??? Går ju inte, har ju tittat även på...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Krims
·
Bukefalos Kan man byta färg (skal?) på nya Bukefalos? Och Gunnar, du skulle inte kunna tänka dig att slänga in en kräksmiley snart? :angel:
Svar
9
· Visningar
1 393
Senast: BeastieBabe
·
Bukefalos Är det bara jag som HATAR läskvitton? Läskvitto tycker jag att man använder när det VERKLIGEN är viktigt att få reda på om någon...
Svar
3
· Visningar
1 263
Senast: lizan
·
C
Bukefalos Verkligen fint, ordning o reda, men, den kursiva texten som visas som "smakprov" på de nya trådarna är fullkomligt omöjlig att...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 405
Senast: C_L
·
S
Bukefalos 1. Hur skriver man smileys? Jag kan göra de "enkla", men som tex. angel. Innan använde man kolon, men det fungerar inte för mig? 2. Vad...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Sonita
·
Bukefalos Är jag blind eller hur ser man vilka trådar man har läst? Förr syntes det tydligt. Dessutom fanns en siffra i parentes som angav hur...
Svar
10
· Visningar
1 202
Senast: lizan
·
Bukefalos Den här gången har du verkligen lyckats med uppdateringen av Bukefalos. De flesta funktionerna har blivit mycket bättre och vissa är...
Svar
10
· Visningar
1 153
Senast: shady
·
B
Bukefalos Min adressbok har försvunnit! Saknar den oerhört då jag har många trevliga profiler där mest för att snabbt hitta till deras resp...
Svar
18
· Visningar
1 567
Senast: Görel
·
Bukefalos Jag gick in på medlemslistan för att söka efter folk som jag hade i min kontaktlista förut, och försökte söka på dem. Då får jag upp...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Nåt som blinkar när man fått PM??? ..eller finns det nåt man kan aktivera för att se?
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Lorelie
·
S
Bukefalos Jag hittar inte!
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: sthlm23
·
Bukefalos När jag klickar på en tråd kommer det bara upp ETT enda inlägg...resten ligger i en ruta ovanför som man måste klicka för att se :confused:
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: martha
·
Bukefalos Förr tröck man ju påå kontrollpanelen och kunde då se om det kommit några nya inlägg i de trådar man skrivit i. Hur gör man nu...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp