Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

M
Bukefalos Jag måste vara blind, men vart trycker man för att radera ett inlägg man just skrivit? Jag hittar bara vart man redigerar dom...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Mynta2
·
R
Bukefalos Hej! Jag vill veta hur hög en box skall vara tacksamt för svar hälsningar Emma :)
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: Snuffsan
·
Bukefalos Kan någon hjälpa mig för Gunnar verkar inte ha lust eller nåt. Vart ska jag vända mig? Jag kan inte logga in på mitt login "Prinsus"...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: Trissa
·
T
Bukefalos vart har det tagit vägen, skulle vilja se gränserna för titlarna! :)
Svar
8
· Visningar
963
Senast: mysko
·
M
Bukefalos När man sätter in en annons (på annonsdirekt) så sorteras annonsen ut i bokstavsordning, alltså beroende på vilket ord som står först i...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: marskatt
·
  • Låst
Bukefalos Frågor om bilder har en egen nålad tråd på forumet Datorer. Gå in och läs där. Hittar ni inget bra svar så ställ frågan i den tråden...
Svar
0
· Visningar
15 538
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Det går inte skicka pm till mig, det står att inkorgen är full. jag har raderat många pm men ända står det att jag har 101 sparade...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: shady
·
Bukefalos Inte ens på avancerad sökning fungerar det att söka. Jag fyller i fälten så som jag vill ha dem och när jag trycker på sök kommer det...
Svar
14
· Visningar
1 485
Senast: Soapbubble
·
T
Bukefalos ... är man kvar i medlemslistan över huvud taget? Om man inte är aktiv, försvinner inte namnet efter en tid då?
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: mysko
·
Bukefalos tagit vägen? Under sidan Bukefalos..com till vänster har -vilka användare som är inloggade- legat men nu finns dom inte hos mig...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Gammeln
·
Bukefalos -kan man inte postainlägg oftare än 30 sek? -måste man ha minst 10 tecken i ett inlägg?
Svar
18
· Visningar
1 291
Senast: SaraMara
·
Bukefalos Ni som har era foton uppladdade på photobucket. Blir det så att ni inte kommer in på sidan med bilderna, när ni loggar in?, utan det...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: shady
·
D
Bukefalos Förut fanns det underst i alla inlägg en länk där man kunde klicka för att smidigt och enkelt anmäla en opassande tråd till moderatorn...
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: mysko
·
Bukefalos om jag skriver 2: or (utan mellanslag) så blir det så här: 2:or Nog är väl det ett ganska "vanligt" sätt att skriva? som inte borde...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Gunnar
·
Bukefalos I min inkorg för PM står det att det finns 11 sparade meddelande, totalt 21 sparade. Jag kan bara hitta dessa 11, var är dom andra och...
Svar
18
· Visningar
1 173
Senast: shady
·
Bukefalos När jag kommer till buke så är jag redan inloggad. Behöver verken skriva anv. namn eller lösenord. Är det så för nån mer eller är det...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: marieka
·
E
Bukefalos När jag varit inne och svarat eller skrivit i något forum, så är mitt svar borta nästa dag tex.... Öhhh... gör jag något fel kanske?????
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Bukefalos Tråkigt, trist och otroligt helt fantastiskt stendött... Vad har hänt med Bukefalos? Mitt andra hem... :o Det är bara bråk, tråk...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 038
Senast: ankans
·
Bukefalos Förrut när man skrev ett PM fanns det en rulllist med sina kontakter den är nu borta, är det meningen att man ska komma ihåg alla...
Svar
17
· Visningar
1 476
Senast: shady
·
Bukefalos Hur raderar man ett inlägg man ångrar ? Finns bara ändra/förhandsgranska....ser ingen RADERA KNAPP nånstans :-(
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp