Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Bukefalos Tråkigt, trist och otroligt helt fantastiskt stendött... Vad har hänt med Bukefalos? Mitt andra hem... :o Det är bara bråk, tråk...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 056
Senast: ankans
·
Bukefalos Förrut när man skrev ett PM fanns det en rulllist med sina kontakter den är nu borta, är det meningen att man ska komma ihåg alla...
Svar
17
· Visningar
1 482
Senast: shady
·
Bukefalos Hur raderar man ett inlägg man ångrar ? Finns bara ändra/förhandsgranska....ser ingen RADERA KNAPP nånstans :-(
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: domino
·
L
Bukefalos Håller Gunnar eller nån på och grejar med olika inställningar igen? Efter varje klickning jag gör så är det en ny färg nånstans eller en...
Svar
11
· Visningar
1 209
Senast: Julle
·
Bukefalos Eftersom jag varit borta ett tag och nu återvänt och ÄLSKAR att skicka "Synpunkt till admin" Så undrar jag om ni kan ha vänligheten...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Hambo
·
S
Bukefalos Varför är det så? Och vart är gränsen på hur många man får ha? Jag har väll blivit storanvändare av smiles nu antar jag eftersom...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: Tupolev
·
A
Bukefalos Varför togs mitt inlägg om programmet om araber bort? Skrev jag något konstigt eller nåt???? :confused: :confused: :confused:
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: mysko
·
O
Bukefalos Bukeklockan går en timme fel? Hur kommer det sig? Min klocka är 08:39 nu, men när jag skickar inlägget kommer det stå 07:39...
Svar
9
· Visningar
1 497
Senast: gul_zebra
·
P
Bukefalos Blir tokig snart. Sitter tex och ska svara på PM eller göra ett inlägg. Tja, när man ska förgranska så kommer det upp att man inte...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: shady
·
B
Bukefalos Det är så här att min kära mor (som inte är världens skickligaste när det gäller datorer) skulle in och söka efter annonser på vagnar...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: Barret
·
B
Bukefalos Det här gäller inte mig utan Amanboriel och det är så att sen dess att du gjorde om här har honom inte kunnat komma in på Buke. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 175
G
Bukefalos Hej! Jag har nu registrerat mig på nytt p g a att jag glömt lösenordet till min gamla profil. Kan inte heller begära mail om...
Svar
2
· Visningar
1 367
T
Bukefalos Vad är en grupp och hur blir man med där?? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Tippan
·
Bukefalos :confused: Varför kan man inte vara förvirrad och glad? Eller bara förvirrad? Alltså sedan buke förändrades :D ? När jag känner...
Svar
5
· Visningar
1 397
Senast: taskmört
·
M
Bukefalos Jag har en fråga :o varför får jag ofta det där "märket" det står Editera på mina inlägg :confused: Klickar på snabbsvar och sen...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: maskros17
·
Bukefalos en gång i tiden hängde jag på passagen som på den tiden i princip var delat på tre, äldre, yngre och politik. Det fanns några till men...
2
Svar
30
· Visningar
2 504
Senast: LenaH
·
Bukefalos Det verkar som om jag bara får ett läskvitto, om jag är inloggad när mottagaren läser meddelandet. Annars markeras det som oläst, trots...
Svar
10
· Visningar
1 118
Senast: alazzi
·
C
Bukefalos Om det finns en offentlig hemsida där folk lägger sina bilder som de kan länka till och andra kan se (msn t ex). Får man länka till...
Svar
1
· Visningar
1 017
Senast: Lejonflickan
·
Bukefalos Så anser jag tex under medryttare det vara förvirrande. Folk fattar inte vart de ska lägga sina annonser om dom VILL HA en medryttare...
Svar
4
· Visningar
997
X
Bukefalos står det att jag har i min inbox, fast det är inte sant. Jag har städat som aldrig förr. Vad gör nu då ?
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp