Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Man kan hoppas att få sova några timmar i natt i alla fall. I morgon ska jag prova nya "raffsetet"... eh... korsetten på...
Svar
0
· Visningar
534
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag skriver inte på Buke längre, jag hänger inte här mer än att jag kanske kollar lite lite ibland. Men det är ändå en del som följt mig...
Svar
9
· Visningar
2 685
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Jag är ny användare här på Buke, men har läst och tagit del av forumet under många år (gammal hästtjej). Nu tänkte jag ge mig i kast...
Svar
11
· Visningar
1 396
  • Låst
Dagbok Idag gick jag och islänningens ägare en promenad tillsammans, med varsin häst. Islänningen är svinpigg. Ibland händer det att han ruskar...
Svar
3
· Visningar
1 007
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Hej kära vänner som delar länkar och inlägg om att "luciatågen är inställda" i förebyggande syfte. Har ni tänkt på hur många luciatåg...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Klurigt värre och nån häst skulle jag inte ha. Då gick nålen av. Men summa summarum riktigt roligt...
Svar
4
· Visningar
660
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Dagbok Vilken strålande början på helgen när Försäkringskassan ringer 16.05 och börjar svamla om förebyggande sjukpenning och sjukskrivning i...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Känner mig faktiskt lite knäckt. Förra veckan fick jag ett industrijobb här i närheten via ett bemanningsföretag. Jobbet var väldigt...
Svar
3
· Visningar
702
  • Låst
Dagbok Jag tycker att en hel del hästfolk är ett udda släkte... baserat på flera facebookvänner.... "Nehepp, ingen Jerringnominering för...
Svar
9
· Visningar
826
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Eliten blev snurrstol igår på väg hem från rehab, så nu är vi på service... det var visst nån pinne som gått av, troligen sen smällen i...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag fick ju ytterligare ett svar på den annons jag la ut på FB angående medryttarhäst och igår var jag dit. Hon hade 4 hästar som hon...
Svar
11
· Visningar
1 154
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Experiment med limpistol, färgat kraftigt papper, sten från Danmark, bokmärke, vattenlösliga hobbylim, tuschpennor och ram från...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Verksamhetsledaren är fantastisk på att skapa julbord, med både kötträtter och vegetariska alternativ som alla glatt lät sig smaka av...
Svar
2
· Visningar
476
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Din inre styrka är stor. Om du vill är en stor förändring på väg. Du har säkert sett, hört och känt signaler på det – dofter, musik...
Svar
0
· Visningar
602
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag drömde att jag red Senioren i natt. Vi var i ett ridhus och hoppade. Hindren låg på cirka en meter och allt var så lätt och...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Framåt kvällen är det vilsamt att tända ett ljus vid sin kraftplats och filosofera en stund Att man är i den situation man är, är...
Svar
0
· Visningar
509
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok För att undvika missförstånd, vill jag härmed börja med ett citat gällande detta "forum", som ni just nu läser i... "Den nya platsen...
Svar
8
· Visningar
1 413
Senast: Fruentimber
·
  • Låst
Dagbok På Rehab. Värmer upp med kaffe. Därefter pass med sjukgymnast och efter det varmbassäng. Sedan tid för lunch, innan självträningspass på...
Svar
0
· Visningar
540
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok På pricken, det går alldeles för sakta att återfå energi och ork. Men hjärnan går på högvarv, så det är svårt att koppla av när man väl...
Svar
0
· Visningar
722
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Bör jag vara orolig? Fick bara veta att det syntes något på röntgen som skall undersökas vidare.
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 641
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp