Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 762
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
476
·
  • Låst
Dagbok Tack vare att @cewe påminde mig om resistent stärkelse så fick jag tummen ur att testa. Jag hade hört om det tidigare och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
1 069
  • Låst
Dagbok Ibland kan jag inte låta bli att drabbas av en väldig frustration över att det känns som att jag lever i fel värld! Kan jag inte få en...
Svar
0
· Visningar
375
  • Låst
Dagbok Endast en ridlektion stod på schemat denna vecka. När jag kom fram till stallet tappade jag hakan lite. För några veckor sen fick vi en...
Svar
0
· Visningar
432
  • Låst
Dagbok För ett tag sen damp det ner ett brev i brevlådan om att det var utbyggnad av fiber på gång i vårt område, och att vi nu hade möjlighet...
Svar
0
· Visningar
463
  • Låst
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
497
  • Låst
Dagbok Jag har faktiskt funderat över hur mycket värde jag har av att dokumentera mina ridlektioner här på bloggen. Ska jag verkligen fortsätta...
Svar
0
· Visningar
533
  • Låst
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
571
  • Låst
Dagbok Före sommaren konstaterade jag med en lite uppgiven suck att jag behövde göra en halvhalt i matintaget igen, för att stoppa upp den...
Svar
0
· Visningar
441
  • Låst
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
519
·
  • Låst
Dagbok I självmedkänslearbetet finns det två saker som jag har stannat upp kring för att fundera extra på för närvarande. Först så gäller det...
Svar
0
· Visningar
392
·
  • Låst
Dagbok Jag har kommit in på området självmedkänsla, och inser att det är ett område som jag definitivt behöver fördjupa mig i. Att praktisera...
Svar
0
· Visningar
521
·
  • Låst
Dagbok Hjälp - Är jag för stor för min ponny???? :rofl: :laugh: :rofl: :laugh: :rofl: (förlåt - kunde bara inte låta bli.... ;) :p )
Svar
0
· Visningar
1 144
·
  • Låst
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 289
·
  • Låst
Dagbok Tidigare i somras skrev jag ett inlägg där jag undrade vad jag skulle göra med min ridning. Jag kände mig lite dyster inför höstterminen...
Svar
0
· Visningar
642
·
  • Låst
Dagbok När man är liten så samlar man ju på sig beteenden, reaktioner och strategier som formas efter den omgivning man växer upp med - sånt...
Svar
0
· Visningar
635
·
  • Låst
Dagbok Jag fick mitt första gråa hårstrå när jag var 25 år. Tyckte att det kändes lite orättvist tidigt… Men på den vägen fortsatte det. Jag...
Svar
0
· Visningar
354
·
  • Låst
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
881
·
  • Låst
Dagbok Jaha, från mitt kärleksfulla grundläge blev det visst en störtkrasch ner i vansinnet....:meh: Eller ska jag kanske bara se det som ett...
Svar
0
· Visningar
545
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur