Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

Dagbok A och S, hade morgonpasset idag. Sedan for jag iväg till Stadsbyggnadshuset för att få hjälp med ipaden. Det tog en stund att komma in...
Svar
1
· Visningar
330
Senast: IngelaH
·
Dagbok Började morgonen med att vattna "bebisarna" på uteplatsen, då det är skugga o svalt så dags och ingen risk att bränna bladen... Sen...
Svar
1
· Visningar
307
·
Dagbok Idag hade F med sig en ny sommarjobbare, en basketspelare som slog huvudet i hallampan 3 gånger... Vi var väl inte så snälla, utan lite...
Svar
1
· Visningar
410
·
Dagbok Nu har molnen hopat sig. F sa att det var tal om regnskurar och åska, men det är i alla fall varmt. Vi ska fira min farbrors födelsedag...
Svar
1
· Visningar
244
·
Dagbok Uppe före tuppen efter att ha somnat cirka 3.15. Men jag gjorde inte så mkt förrän runt halv nio då jag började plocka ihop tvättkassar...
Svar
4
· Visningar
463
·
Dagbok Vaknade kl 5.30 och sen var det lögn i fanken att somna om. Men jag låg kvar till tio i 9. Kvart i 10 kom hemtjänsten och nu funderar...
Svar
4
· Visningar
432
·
Dagbok Idag satsar jag på ÖoB, för att fylla på städ och tvättmedelssortimen inför måndag, samt se om MH är hemma några minuter och satsar på...
Svar
2
· Visningar
334
·
Dagbok Idag hade F med sig en sommarvikarie på inärning. Allt gick bra under ivrigt fnitter. På väg ut, påminde jag F att ta av visire då såg F...
Svar
2
· Visningar
473
·
Dagbok Nu har jag varit glad för att jag kunnat dra ner på alvedonintaget och tagit bort andra värktabletter helt. Men i natt är det inget...
Svar
4
· Visningar
576
·
Dagbok De som passerar utanför idag, verkar ha långbyxor o jacka. Jag, min optimist tog givetvis på mig klänning idag med, så jag får bygga på...
Svar
7
· Visningar
466
·
Dagbok Idag var R här, vi pratade om lite olika länder och spännande resor, hen varit på... Bulgarien, Island, Skottland... trevligt. Nu har...
Svar
3
· Visningar
555
·
Dagbok M, var här i morse. jag glömde fråga vem som kommer i kväll och när. Men det blir väl strax efter 20, eftersom CARLOC (Inte kommunen, de...
Svar
2
· Visningar
337
·
Dagbok Det var grått i morse när N kom förbi... Nu skiner solen... 14.30 - 15.00 cirka gurka, när jag backar ut permobilen, börjar det regna...
Svar
1
· Visningar
292
·
Dagbok Så jag har mest suttit o suttit... med en växtbok, magibok, örtlexikon eller något annat upplyftande, när jag inte bränt trupper i...
Svar
0
· Visningar
240
·
Dagbok Sosken o varmt, verkar det som. idag ska jag ringa Förnedringskassan o höra om jag skulle fortsatt ha begärt sjukpenning, eller om det...
Svar
1
· Visningar
304
·
Dagbok En suverän natt, med god sömn :) Jag har hunnit med både dusch o frukost och väntar nu på A. Idag ska det kunna bli upp emot 18 grader...
Svar
1
· Visningar
431
·
Dagbok I natt har det varit någon knepig värk i låren, lite grann som träningsvärk. Jag vet inte riktigt var den kommer ifrån. Men det kan ju...
Svar
2
· Visningar
426
·
Dagbok Snoozevarning till 9.45 och 9.50 kom F inklivande och när han öppnade ytterdörren, snubblade jag ut genom toadörren precis innanför :D...
Svar
1
· Visningar
829
·
Dagbok Sedan när A hjälpt mig få in tvätten i garderoben och torkat golven färdigt, blir det nog en liten permonad, för solen kikar fram. Och...
Svar
1
· Visningar
348
·
Dagbok Jag åt tydligen något, som min mage inte skulle ha igår. Vad vet jag inte, så mitt i natten i natt 02.45 blev det som sagt kalabaliken i...
Svar
2
· Visningar
591
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur