Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Åkte färdtjänst till och från parenteserna idag. Det kändes otroligt lyxigt. Ringde även skadepoolen och frågade vad som felade min bil...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Det får ta sin tid och man har rätt att även ha sina dåliga dagar. Men idag var en riktigt bra dag. Ringde färdtjänstutredare i fm...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Enda fördelen är att det blir ljust, nackdelen är att isfläckarna och de eventuella fyra sandkornen som är utlagda för hand (tror jag)...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vaknade halv sju, helt kass i magen. Men jag misstänkte ganska snabbt att det var stress inför att jag skulle åka till jobbet... Klockan...
Svar
0
· Visningar
906
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Men vilken lättnad i alla all med cocillanan. Jag kan sova några timmar innan jag hostar tills luftrören knyter sig och luften tar slut...
Svar
0
· Visningar
630
·
  • Låst
Dagbok Snorar o hostar fortfarande, trots att jag kört med "receptfria" aptoket gällande alvedon, otrivin nässpray, theracough hostmedicin o... 2
Svar
22
· Visningar
3 004
Senast: cambodia
·
  • Låst
Dagbok Bilen skrot... julstress, jag trött... julafton mor o far förkylda... annandag jul o framåt, jag RIKTIGT förkyld... förflyttat mig sakta...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Tusan vet om det inte kan funka... sover något bättre är iofs trött i perioder dagtid med... Kroniska klämkänslesmärtan runt midjan från...
Svar
0
· Visningar
564
·
  • Låst
Dagbok Jag hade sovit uruselt och gick som i ett vacuum hela dagen. Rehabträningen var zombievarning. Alla i personalen sa bara "stå ut - det...
Svar
0
· Visningar
580
·
  • Låst
Dagbok Gick o lade mig 20.30 igår, somnade ganska omgående. Men vaknade runt midnatt en sväng och runt 3... 9.05 var det dags att kliva upp och...
Svar
1
· Visningar
571
·
  • Låst
Dagbok Du är alltid så glad, sjunger, skrattar och ler. Du är konstig, men snäll Du ställer alltid upp för alla andra Du är stark Du är modig...
Svar
0
· Visningar
643
·
  • Låst
Dagbok Varför har ingen uppfunnit roterande backljus, eller saftblandare och backsignal till permobil. Trött på att få be om ursäkt till alla...
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: avslutat medlemskap
·
  • Låst
Dagbok Då får vi se vad det är för dag idag då. Jag ska ut en sväng med permon och hämta en nypa frisk luft, försöka le, samt vara här och nu...
Svar
1
· Visningar
629
·
  • Låst
Dagbok Sov mina 2-timmars intervaller med 2-timmars intervaller vaken i natt med. Men laddade mina inre batterier, så pass att jag tog bussen...
Svar
1
· Visningar
579
·
  • Låst
Dagbok Jaha, idag VÄCKTE min FK-kontakt mig och sa att nu är allt godkänt i stället för att ringa efter 16, då alla gått hem. Men för att hon...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok från en ganska trött och mör en... En permonad med nypa frisk luft, Sofias änglar, en kopp kaffe och en mördegskaka. Lite piggare...
Svar
0
· Visningar
529
·
  • Låst
Dagbok När man svämmar över av känslan att inte duga, inte vara bra nog och inte klara av saker. Skitdag större delen av dagen, trött som en...
Svar
2
· Visningar
969
·
  • Låst
Dagbok Lite skillnad på lite o väl åtdragen korsett, bilringarna försvann och jag känner mig som på den gamla Pettersbergstiden då vi ryttare...
Svar
1
· Visningar
965
·
  • Låst
Dagbok Korsetten jag fick köpa på ortopedtekniska, är inget raffset direkt och många remmar att hålla reda på. Men det blir säkert toppen...
Svar
0
· Visningar
478
·
  • Låst
Dagbok Man kan hoppas att få sova några timmar i natt i alla fall. I morgon ska jag prova nya "raffsetet"... eh... korsetten på...
Svar
0
· Visningar
613
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur