Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Sedvanliga grundundersökningar och EKG. Första vändan hibiscrub samt dra mig rätt I sängen. Nu oxynorm o snart mat. Sen ska de försöka...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Klart och tydligt besked eller nåt på ronden... inte... Stora diskussioner om vad som ska göra med mig och när, förs. Grejer måste...
Svar
3
· Visningar
663
Senast: cirkus
·
  • Låst
Dagbok st fryser.... Sovit... värkt... Tydligen sovit när natten varit inne... natten var inne vid 22 igår kväll och sa att jag hade ju fått...
Svar
1
· Visningar
670
·
  • Låst
Dagbok V R Å Å Å L !!! Men nu är jag I säng med tryckfördelande luftmadrass och det verkar inte så dumt Ska bara eftersvettas färdigt...
Svar
0
· Visningar
508
·
  • Låst
Dagbok Ont som skrutt då ambulansbritsen inte är 5 stjärnig. Ingen mer smärtlindring just nu då jag har för lågt andningsfrekvens. Senare ska...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Dagbok God morgon ❤ alla här är gulliga och omtänksamma. Jag fastar... så får vi se vad som sägs vid ronden, om det blir op idag eller om jag...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok . Vanlig röntgen funkar inte de fick inte omkull mig på britsen trots oxynorm Så morfin I infart lagd på brits väntar på ct...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: dobbis
·
  • Låst
Dagbok Sovit rejält I natt mellan tabletterna Aj rejält nu ny oxinorm plus ordinarie Sköterska bytte förband och pratade med Dr om att det...
Svar
0
· Visningar
445
·
  • Låst
Dagbok Nu börjar det krampa o knaka i höft och lår igen... jag har fått kvällsalvedonen och oxycontinet. Men ska väl försöka få in en oxynorm... 2
Svar
25
· Visningar
2 023
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok I natt klarade jag mig utan akuttablett... efter sista pinkning och sänggång 20.50.. eller ja, klarade mig och klarade mig det hade...
Svar
15
· Visningar
1 419
Senast: vallhund
·
Svar
12
· Visningar
1 729
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok I fredags. Förmodligen felaktig.stegförflyttning, Benet bara vek sig. Höftledsluxation brukar jag ju roa mig med. Men inte lårbensbrott...
Svar
9
· Visningar
1 417
·
  • Låst
Dagbok Skrutthöst... -ett antal ggr kraschad mage (till viss del pga ryggmärgsskadan i samklang med EDS -ett antal förkylningar, varav...
Svar
0
· Visningar
474
·
  • Låst
Dagbok Fatima "Den vackra vita" 19840423-20131112
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok PJaa... jag jobbar oftast när dressyren och banhoppningen går, så jag hamnar för det mesta på terrängen om jag åker till Segersjö. I år...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: fio
·
  • Låst
Dagbok käkar fortfarande andtidepp och har väl haft hyfsade sovtider... eh, allt är relativt. Trött runt hav elva... går o lägger mig, sover...
Svar
0
· Visningar
659
·
  • Låst
Dagbok för nordligare breddgrader, Norra Finland, Ryssland och Kolahalvön, där de häckar till i oktober då det är dags att ta chartern...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Jeps
·
  • Låst
Dagbok I förrgår satt jag i soffan och tittade på förmiddagrepris av Sofias änglar och vid reklamen runt halv elva skulle jag gå ut i kokvrån...
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok På kickoff med fritidsnämdens ledamöter och tjänstemän.
Svar
1
· Visningar
659
·
  • Låst
Dagbok Och nästa vecka börjar också intressant. Ledamöter och tjänstemän i Fritidsnämnden och Kulturnämnden ska på kickoff uppe i Ånnaboda...
Svar
0
· Visningar
518
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39
  • Stensamlare?