Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Svar
12
· Visningar
1 629
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok I fredags. Förmodligen felaktig.stegförflyttning, Benet bara vek sig. Höftledsluxation brukar jag ju roa mig med. Men inte lårbensbrott...
Svar
9
· Visningar
1 347
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Skrutthöst... -ett antal ggr kraschad mage (till viss del pga ryggmärgsskadan i samklang med EDS -ett antal förkylningar, varav...
Svar
0
· Visningar
438
·
  • Låst
Dagbok Fatima "Den vackra vita" 19840423-20131112
Svar
1
· Visningar
555
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok PJaa... jag jobbar oftast när dressyren och banhoppningen går, så jag hamnar för det mesta på terrängen om jag åker till Segersjö. I år...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: fio
·
  • Låst
Dagbok käkar fortfarande andtidepp och har väl haft hyfsade sovtider... eh, allt är relativt. Trött runt hav elva... går o lägger mig, sover...
Svar
0
· Visningar
631
·
  • Låst
Dagbok för nordligare breddgrader, Norra Finland, Ryssland och Kolahalvön, där de häckar till i oktober då det är dags att ta chartern...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Jeps
·
  • Låst
Dagbok I förrgår satt jag i soffan och tittade på förmiddagrepris av Sofias änglar och vid reklamen runt halv elva skulle jag gå ut i kokvrån...
Svar
9
· Visningar
1 020
·
  • Låst
Dagbok På kickoff med fritidsnämdens ledamöter och tjänstemän.
Svar
1
· Visningar
619
·
  • Låst
Dagbok Och nästa vecka börjar också intressant. Ledamöter och tjänstemän i Fritidsnämnden och Kulturnämnden ska på kickoff uppe i Ånnaboda...
Svar
0
· Visningar
479
·
  • Låst
Dagbok Åkte färdtjänst till och från parenteserna idag. Det kändes otroligt lyxigt. Ringde även skadepoolen och frågade vad som felade min bil...
Svar
1
· Visningar
617
·
  • Låst
Dagbok Det får ta sin tid och man har rätt att även ha sina dåliga dagar. Men idag var en riktigt bra dag. Ringde färdtjänstutredare i fm...
Svar
3
· Visningar
643
·
  • Låst
Dagbok Enda fördelen är att det blir ljust, nackdelen är att isfläckarna och de eventuella fyra sandkornen som är utlagda för hand (tror jag)...
Svar
3
· Visningar
643
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vaknade halv sju, helt kass i magen. Men jag misstänkte ganska snabbt att det var stress inför att jag skulle åka till jobbet... Klockan...
Svar
0
· Visningar
681
·
  • Låst
Dagbok Men vilken lättnad i alla all med cocillanan. Jag kan sova några timmar innan jag hostar tills luftrören knyter sig och luften tar slut...
Svar
0
· Visningar
502
·
  • Låst
Dagbok Snorar o hostar fortfarande, trots att jag kört med "receptfria" aptoket gällande alvedon, otrivin nässpray, theracough hostmedicin o... 2
Svar
22
· Visningar
2 581
Senast: cambodia
·
  • Låst
Dagbok Bilen skrot... julstress, jag trött... julafton mor o far förkylda... annandag jul o framåt, jag RIKTIGT förkyld... förflyttat mig sakta...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Tusan vet om det inte kan funka... sover något bättre är iofs trött i perioder dagtid med... Kroniska klämkänslesmärtan runt midjan från...
Svar
0
· Visningar
547
·
  • Låst
Dagbok Jag hade sovit uruselt och gick som i ett vacuum hela dagen. Rehabträningen var zombievarning. Alla i personalen sa bara "stå ut - det...
Svar
0
· Visningar
560
·
  • Låst
Dagbok Gick o lade mig 20.30 igår, somnade ganska omgående. Men vaknade runt midnatt en sväng och runt 3... 9.05 var det dags att kliva upp och...
Svar
1
· Visningar
540
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur