Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Igår gjorde jag en hike på ca 1 timme, upp för ett berg och ner på andra sidan och sen tog jag bussen tillbaka! Är så himla glad i...
Svar
0
· Visningar
527
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Nu är det mindre än 3 veckor kvar tills vi åker till Europa! Sååå kul!! Vi reser Från Magnetic island till Townsville till Brisbane...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Yes!! Min pv fick ledigt i morgon samt måndag då som alltid är ledigt!! Ikväll är det födelsedagsfest hos en vän! Alla kommer vara...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Då kan man pusta ut då... I en hel vecka har min pv's pappa och styvmamma varit här på ön och semestrat och för att kunna träffa mig för...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Såå... Efter att ha passat min kompis' hundvalp i 5 dagar, dels för att påminna mig själv om att jag INTE ska ha hund själv, så har den...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Ahmenassåå....:love::love: Är hundvalpsvakt i 5 dagar till denna lilla minitax på 13 veckor!
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Åhh!! Hittade en gammal mobilbild på fina fina Zinzano! Och det finns bara en person på denna jord som jag vet kan göra så snygga flätor...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Det här fotot tog jag med min mobilkamera igår kväll!! NO FILTER!!! Och bilden är skit jämfört med hur det egentligen såg ut, det var...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jaha, det första man gjorde i morse medan man avnjöt morgonkaffet på terassen var ju såklart att sträcka en muskel i nacken, typiskt...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Såå... Som jag skrivit tidigare så ska jag och min pv åka till Sverige här i sommar. Det blir hans första gång utanför Australien...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Mina tankar till alla de berörda efter terrorn i Manchester igår... Jag känner mig riktigt glad att inte vara i Europa för tillfället...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Alltså jag börjar gilla det här huset mer och mer... Jag önskar att det blir till salu och vi en dag kan köpa det. Som det är nu, är det...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Satte klockan på 05 igår för att gå upp och åka till en svensk kompis och kolla på ESC. Dock gick jag inte upp förrän 06 och sitter här...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Hur lätt är det inte att drömma sig bort, typ "tänk om jag vann 10 miljoner på lotto, då skulle jag...." Denna diskussionen hade jag...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Alltså, det har regnat hela eftermiddagen här och nu börjar det bli riktigt ruggigt! Tjocktröja och mjukisbyxor samt sockor på!! Det är...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Såg det här klippet, ca 1 år sedan för ett event som hålls varje år här på ön! 2 min 50 sek in i klippet är jag med ridandes på hästen...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jag är den i mörkbrun hatt. Ridandes Crikey igen :eek:
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Ikväll åker jag till BALI! Har bokat in mig på ett Yoga Retreat i 5 dagar, det ska bli spännande :p Eftersom jag är med i en...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok I dag har jag och min pv röjt i trädgården, tänk er övervuxen djungel med 1-2 års torra löv och kvistar på marken. Men också att hon som...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Efter att min pv tog en film på mig när jag hoppade i poolen så insåg jag att "oj då". Efter 4-5 månader arbetsbefriad och LAT samt en...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5
  • Semester.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp