Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag hängde jag med på en ridtur ned till stranden för ett dopp i havet med hästarna (och de gästerna som var med). Ranchägaren pratar...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Hurra hurra hurra!! Igår fyllde jag år och min underbara pv hade fixat det helt kanon! Han hade packat en stor kylväska med mat och...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Äntligen kom min order i brevlådan, påfyllning av mina pärlor och paljetter samt tråd och verktyg!!
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Så igår åkte jag ner till min gamla arbetsplats för att hälsa på mina gamla kollegor (hästarna) men även fylla en kasse hö att ta med...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok I morse vaknade jag upp till några meddelanden på messenger från vänner "runt om i världen" som frågade om jag var ok och min familj...
Svar
0
· Visningar
241
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok "To-do"-listan är 3 A4 papper lång... :meh: Vet inte i vilken ände jag ska börja! :cautious: Fast jo, det vet jag nog ändå... Men ja...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Såå nån av våra hönor lägger massiva ägg haha
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Igår förrgår hittade jag en bil på "gumtree" (australiens motsvarighet till Blocket typ) och skickade iväg ett textmeddelande och...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Här är hon/han. Döper ni era bilar? :angel: Jag behöver ett namn till denna! Hjälp! Namnet bör vara lätt att uttala på engelska med...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Alltså Australienfåglar är inte blyga! Denna kommer varje dag och hälsar oå. Idag fick han en vindruva att snaska på! !
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jag som skrev ett inlägg för några dagar sedan angående den kommande cyklonen Debbie som har härjat "min del" av Australien senaste...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok BTW om ni läser inlägget under, frukost i tropikerna. Så kan ni se marinan i bakgrunden. Det är Airlie beach. Den marinan är mer eller...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Lite skillnad från Sverige när man sitter och äter frukost på balkongen och en kakadua plötsligt landar på räcket och också vill ha...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Bara timmar kvar nu... Stockholm - London - Hong kong - Australien, en nätt liten resa på 36h tills jag är "hemma i min stad". Sista 4-5...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Lämnade Australien den 22 januari för att åka till Niseko (Japan) och snowboarda. Efter 4 dagar där var det dags att åka till Tokyo och...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Nostalgi-tråd... Fina fina Vit vad mycket vi var med om! Kom till mig som 3-åring sommaren 2001. 13 år tillsammans fick vi. Han togs...
Svar
0
· Visningar
521
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp