Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Dom är såå satans söta :love: Har en film på den när den smaskar i sig moroten, den ligger på min instagram...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Jag har lute tröttnat på att dricka alkohol. Det är nice att sitta på verandan med ett glas vin och prata med sambon efter vi kommit hem...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Igår gick jag in på puben för att beställa en öl och ett glas vin. Hade stått vid baren i 10 sekunder innan en söt liten 22-åring...
Svar
0
· Visningar
660
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Tips tips tips önskas! Fick precis reda på att min bror med familj skickat julklapp till mig här i Oz och nu måste jag såklart skicka...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jobb! Äntligen ska man få börja jobba igen! Det är nästan exakt ett år sedan som jag sa upp mig och slutade jobbet jag hade då som...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Har läst lite olika inlägg här och på fb och jag blir lite fundersam. Eventuellt att det manliga släktet är trögfattade och grisar och...
Svar
1
· Visningar
463
  • Låst
Dagbok Så i morse gick jag en liten prommis på nån timme.... vieeews!! Har nån mer här Insta? Vad heter ni där?
Svar
8
· Visningar
1 194
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Efter att ha läst lite runt här under dagbok så kan jag konstatera att jag har det väldigt bra! Lyckligt lottad att få ha en frisk...
Svar
0
· Visningar
503
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok I en annan tråd pratas det hundkläder och då kom jag att tänka på alla de olika jag sydde till den hund jag hade för massa år sedan...
Svar
3
· Visningar
513
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Igår hände nåt väldigt konstigt. Jag fick ett mentalt sammanbrott mitt ute på puben med min pv och bland vänner. Vi hade vart ute och...
Svar
7
· Visningar
1 776
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Så ska man ta sig ett dopp i poolen och plötsligt står grannens snoriga 5-åriga tvillingar och klänger på staketet. "Dags att gå hem...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Igår satte vi upp solskyddet och invigde poolen igen! Vi var rätt skraja men efter att nån varit där och fixat och vi tagit nytt...
Svar
0
· Visningar
548
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok UUHHHH :wtf::wtf::wtf: Jag och pv skulle testa nya swimming poolen igår! Vi var i i kanske 10-15 minuter och verkligen njöt, så himla...
Svar
0
· Visningar
752
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Om dryga halvtimmen ska jag åka och skriva på de sista pappren och få nycklarna till vårt nya hus!! Såååå taggad!! 6 månaders...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jag ska om 10 min iväg och representera ranxhen jag har jobbat för i ett community meeting som vi blivit inbjudna till. Annat namn är...
Svar
0
· Visningar
708
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Så då var det gjort. Ansökte om temporärt uppehållstillstånd med arbetstillstånd igår. 50 000kr kostade det att "skicka iväg ansökan" så...
Svar
11
· Visningar
898
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Vissa dagar är bättre än andra ;)
Svar
0
· Visningar
1 491
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Rolig rubrik!! Fan vad krångligt det är att immigrera! Kostar skjortan gör det också. För att inte tala om hur lång tid allting tar och...
Svar
3
· Visningar
1 785
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Det är ju tur att vi inte ska skaffa hund i morgon liksom... Jag som varit 100% säker på att en Corgi är vad som passar oss allra allra...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 303
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Är det någon som har varit i Skottland på en roadtrip och tittat på slott och grejer? Vi kommer landa i Edinburgh på kvällen och har...
Svar
13
· Visningar
1 713
Senast: shadde77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp