Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag vet knappt vad jag ska ta mig till för ångesten sliter mig i stycken. Allting bara snurrrar och snurrar och snurrar så fort att det...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 189
Senast: startpompe
·
Dagbok Det är kaos överallt och jag får panik på det 😭 Jag vill hålla ordning men jag är totalt oförmögen till det och just nu vet jag inte var...
Svar
2
· Visningar
540
Senast: Lyan
·
Dagbok Yay! Not!! Jag visste att den skulle komma men hoppades ändå att jag skulle slippa. Tji fick jag 😞 Jag är ännu tröttare än jag brukar...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 727
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag har till slut fått inse att min telefon håller på att ge upp så jag snart måste köpa en ny :arghh: Jag är totalt STENKORKAD på...
Svar
10
· Visningar
920
Senast: starcraft
·
Dagbok Jag har haft marsvin sedan 2004. Under dessa åren har jag varit uppslukad av marsvin. Jag har kläder, väskor, tatueringar och smycken...
20 21 22
Svar
428
· Visningar
37 939
Senast: Lyan
·
  • Låst
Dagbok Igår var jag på utställning i Danmark! Det tog emot att åka pga alla kostnader jag haft med min nya hund för det känns fel att ha en...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Lyan
·
  • Låst
Dagbok Min nya lilla vovve har urinsten och om mindre än en timme ska hon lämnas in till veterinären för operation. Jag är så nervös! Hon är ju...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: Lyan
·
  • Låst
Dagbok Fick reda på idag att jag är permanent bannad från marketplace för att jag bröt deras regler. Jag har läst igenom reglerna flera gånger...
Svar
8
· Visningar
7 258
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Dagbok Igår hade jag denna outfiten. Mamma tyckte inte alls om shortsen för de var för lika trosor tyckte hon och en annan sa att jag var modig...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
17 022
  • Låst
Dagbok Vill bara visa mina älskade marsvin :love: 4PUoY-14 MGJ UGP GP Define Ubblebubble *Bubble* Bubble är min gammelfarbror som snart fyllar...
2
Svar
33
· Visningar
5 081
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp