Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag köpte ett par svarta chelseaboots på rea förra veckan. Fick hem dem idag och de var såklart för stora så gick in på zalando för att...
2
Svar
23
· Visningar
2 167
Senast: Lyan
·
Dagbok Såklart har Pärla fått en av de riktigt sällsynta biverkningarna av sina ögondroppar 😭 Hon kan knappt gå för det känns så obehagligt i...
Svar
15
· Visningar
1 731
Senast: Lyan
·
Dagbok Nu har jag anmält Ping som avliden i jordbruksverkets register 😭 Min älskade lilla underbara Ping. Det känns helt overkligt och sorgen...
Svar
1
· Visningar
373
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag fasar verkligen inför vintern! De sista åren har jag mått så oerhört dåligt på vintern att jag inte ens klarat det mest basala och...
2
Svar
21
· Visningar
1 932
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag har varit inne och kollat Pärlas hjärta idag och det visade början på hjärtfel 😭 Märkte igår att hon krafsade mot ena ögat och det...
Svar
14
· Visningar
1 350
Senast: Lyan
·
Dagbok Var inne och tog blodprover för att kanske äntligen få börja med litium, men två värden visade fel och jag har lyckats googla fram att...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: Lyan
·
Dagbok Klockan är bara sju men jag är redan rädd för att gå ut. Jag vill gå en långpromenad med hundarna men då kommer klockan vara så mycket...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: Lyan
·
Dagbok Nu ska tjejerna få en ny fin bur! Jag är helt okej nöjd med deras gamla men nu när de ska bli tre igen så tycker jag att den blir för...
2
Svar
37
· Visningar
3 211
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag som inte skulle ha fler marsvin råkade visst komma hem med en extra i lördags och hämtade en till idag 🙈 men nu är det verkligen...
Svar
18
· Visningar
810
Senast: Lyan
·
Dagbok Imorgon är det utställning för mina fina flickor 💖 De kommer troligen inte att ha en chans men kul att komma iväg iallafall ☺️ Sirenia...
Svar
12
· Visningar
781
Dagbok Idag lyckades jag ta mig ut med hundarna en bra runda så de fick springa fritt och verkligen busa av sig och plockade även gräs till...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Lyan
·
Dagbok Går det ens? Allt känns helt meningslöst. Jag har så himla mycket saker jag vill göra men jag kan inte för allt känns bara helt...
Svar
8
· Visningar
790
Senast: Lyan
·
Dagbok Gnäll som vanligt 😞 Jag har lite mer energi just nu men jag får ändå inget gjort för allt känns så fruktansvärt meningslöst. Jag vill...
Svar
15
· Visningar
905
Senast: Lyan
·
Dagbok Skriver denna tråden för att få hjälp att fatta rätt beslut och sedan hålla fast vid det. Eller ja, jag vet vad som är rätt beslut men...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 973
Senast: cambodia
·
Dagbok Jag visste att jag var korkad som hoppades på att livet kanske skulle bli lite bättre. Nu är jag tillbaka i det djupa meningslöshets-...
Svar
5
· Visningar
556
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag som började hoppas lite på att livet kanske skulle bli lite bättre men nu är ångesten tillbaka med full kraft 😞 Jag väger mer än vad...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag har äntligen kommit upp lite ur mörkret! Jag mår fortfarande dåligt, är deprimerad, har ångest och kommer inte igång men jag har...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Lyan
·
Dagbok På lördag är det marsvinsutställning och jag har anmält Nosti och Ailyn men jag har haft så jäkla mycket att göra denna veckan så jag...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag klarar inte ångesten mer. Jag vet inte vad jag ska ta mig till 😭
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 098
Senast: Lyan
·
Dagbok Är att få Ailyn torr utan att blåsa bort hennes lockar så pälsen blir för rak 😅
Svar
3
· Visningar
474
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp