Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag skickade den här bilden till arbetsgivaren och sa att om de behöver ytterligare instruktioner om hur man skriver arbetsgivarintyg...
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: Shaggy
·
Dagbok jag vill bara ha det samlat nånstans, utan att behöva sitta och bläddra i facebookflödet. Idag är det köksregionen som ska få en...
Svar
2
· Visningar
483
Senast: IngelaH
·
Dagbok När man är godissugen och måste hålla i plånboken, så får man ta vad man har i skafferiet. Kikärtor i tetra, häll av vatten och torka...
Svar
1
· Visningar
258
Senast: em-pirre
·
Dagbok Nu ringde arbetsförmedlingens arbetsterapeut... Den borttappade koden (det hade ingen talat om för mig) om min funktionsnedsättning som...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: IngelaH
·
Dagbok Det är ju hindersmäss och folk behöver värma sig. Hoppas de handlade ordentligt både på marknaden och på fiken. Jag fick inte tag på nån...
Svar
6
· Visningar
498
Senast: IngelaH
·
Dagbok Nu har jag skickat mejl med 12 bilagor till af och akassa igen. Eftersom det tydligen är MITT jobb att se till att de ser att de fått...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: IngelaH
·
Dagbok när man sover 3 timmar, är vaken 6 timmar 24/7 är det inte lätt... Fryser I morgon är det dags att mejla trevliga Akassan och...
Svar
0
· Visningar
1 342
Senast: IngelaH
·
Dagbok Prinskorv och köttbullar kaffe, sju sorters kakor och tårta... Samt massa prat och titt på systerdotterns fina bebismage, gissningsvis...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: IngelaH
·
Dagbok Kattmat, kattsand och satsumas och utskällning för att jag av respekt för att hissåkare ska kunna gå ut "tar ett steg"/rullar en...
Svar
8
· Visningar
873
Senast: IngelaH
·
Dagbok Katten har tryckt i sig Mush Vaistobullarna jag lade upp före sänggång Duschat Ätit frukost Slappmorgnat mig Nu ska jag ta tag i lite...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: IngelaH
·
Dagbok Men unnade mig hemgrillad hamburgare med grönsallad i alla fall. snoozade med en ljudbok mellan 11 och 15... så orkade inte ut o...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: IngelaH
·
Dagbok och det går så där att ta mig upp. Sover hackigt om nätterna, går upp möter upp hemvård, äter frukost kollar över nätet, går o lägger...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Den här människan verkade lite vettigare... Hon tyckte det var jättekonstigt att jag ska söka heltidsjobb när jag bevisligen har 50...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Arbetsterapeut på Arbetsförmedlingen ringer mig i morgon kl 10, för mitt livs historia eller nåt på 60 minuter. Hon ringde mig en...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: IngelaH
·
Dagbok Diskat, renbäddatt, städat, tvättat o fint... Förvirrad, förvildad katt som förmodligen kommer sova djupt när jag drar iväg och...
Svar
1
· Visningar
196
Senast: IngelaH
·
Dagbok Solen skiner, jag bokade av bassängträningen och ska försöka ta tag i LITE av disken idag. Om solen skiner i eftermiddag, drar jag nog...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: IngelaH
·
Dagbok Försökt äta pimplat kaffe lyssnat på ljudbok sovit stirrat på diskberget fixat kattlådorna gosat med katt och känt mig så där lagom...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: IngelaH
·
Dagbok Hometown på TV'n och katt som sitter på förpackningen med skivad goudaost... En ordinär morgon på Södermalm. Nu är påläggen inlagda i...
Svar
2
· Visningar
282
Senast: IngelaH
·
Dagbok Tittade på klockan sista gången 05.50... somnade inte på ett tag till... Men uppe igen 8.45... Vi får se vad dagen, fredagen den...
Svar
3
· Visningar
1 827
Senast: IngelaH
·
Dagbok Men är sliten både emotionellt och fysiskt efter dag i politskt tecken, kuratorträff (mest gällande ekonomi) och träning... Så det var...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Stänger du toalettlocket?
  • Vad nynnar ni på?
  • Att reda upp livet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp