Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Tänkte först lägga alla bilder i marsvinstråden men tänkte sedan: 1. Det blev många bilder :D 2. Kanske finns det en och annan som...
Svar
16
· Visningar
3 231
Senast: Tviggy1081
·
R
Däggdjur Hejsan Har näst intill panik då jag är bortrest och mina kaninpassare hemma ringer och säger att den ena inte är där.:cry: Mina...
Svar
2
· Visningar
1 572
Senast: DarkInNight
·
Däggdjur Är det någon som har haft kanin med pasteurella och faktisk lyckats med behandlingen? Kaninen här hemma är under behandling för detta...
Svar
5
· Visningar
2 638
Däggdjur Min kompis köfte för någon månad sedan en hamster, kanske var 2 månader sedan. Alla hennes djur har alltid fått gå lösa när möjligheten...
Svar
12
· Visningar
3 614
Senast: astronaut
·
Övr. Djur I fredags upptäckte sambon och svärfar till deras och för all del min förskräckelse att det var en orm i vedhögen. Sen dess har vi sett...
Svar
4
· Visningar
10 059
Senast: eyz
·
Lantbruksdjur Mamma vill ha höns, någon gång i framtiden. Inom 1år räknar jag väl med att det ska bli dags. Lantrashöns är välkommet. Men de måste...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: LIA
·
Däggdjur Jag har en högenergisk liten duracellguldhamster vid namn Fido, han är ca ett halvår gammal nu. På kvällarna är han alltid igång och får...
Svar
7
· Visningar
1 798
Senast: Modig_Korn
·
Lantbruksdjur För några veckor sedan hade vi 13 fullvuxna höns, nu har vi fyra kvar. Det började med att en enda försvann. Sedan var det lugnt i ett...
Svar
19
· Visningar
8 180
Senast: Luff
·
M
Däggdjur Hej! Har köpt 2 st lejonhuvde dvärgkaniner. De är 3 månader nu. De är väldigt gosiga och tama. Några frågor till er som verkar...
Svar
2
· Visningar
5 341
Senast: Jenka
·
Lantbruksdjur Vid min hästs bete går det ett gäng helt underbara kvigor som verkligen får mig att förstå varför jag blev vegan :D, men ikväll satt jag...
Svar
5
· Visningar
1 108
Lantbruksdjur jag måste bara skriva av mig lite. igårnatt hände en skitläskig grej:crazy: med korna. jag är nästan säker på¨att det har varit nått...
Svar
3
· Visningar
959
M
Däggdjur Jag har en dvärghamster som jag köpte när den var några veckor gammal och hade skilts från sin mamma. När jag köpte honom var han itne... 2
Svar
28
· Visningar
6 590
Senast: mariareinman
·
M
Övr. Djur Är det nån som vet vad det här är? :S Ska det typ bli en fjäril av något slag eller så? Hittade den på baksidan häromdan...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Ms-mee
·
Lantbruksdjur :love: Hur många blir avundsjuka?? ;) 15 stycken små sötnosar har jag för tillfället och det kommer nog några... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
13 946
Senast: nepita
·
Lantbruksdjur Vårt första gåspar har fått 4 små sötnosar :love: Mamma Gås den vita å Pappa gås den vit/gråa E så glad att det blev något det...
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: Sasse
·
N
Lantbruksdjur Hej alla. Jag köpte fem isländska vikingahöns igår. Det är två fjolårskycklingar och tre småttingar som dock är rätt många veckor och...
Svar
5
· Visningar
3 985
Senast: Nelly_Muffin
·
Lantbruksdjur Går det att avhorna en vuxen highland cattle kossa? Hur gör man isåfall det på bästa sätt? Skulle den sedan kunna gå med hästar trots...
Svar
4
· Visningar
3 041
Senast: Popcorn
·
S
Lantbruksdjur Hej! Jag har kollar på lite gamla bilder i min dator och kom fram till en oemotståndlig gullig höna! Jag kan tyvärr inte komma på vad...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: sssara_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Minska antalet fästingar på katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?