Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Idag när min kompis S och jag gick hem från ridskolan så upptäckte hon en liten fågel som sprattade på marken. Den hade snott in ena...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: majola
·
Övr. Djur Har frågat SMGS men inte fått svar,ställer frågan här. Någon som vet om tjära tar död /skyddar grisar mot skabb?
Svar
7
· Visningar
755
Övr. Djur Hur många härinne är det som har minigris? *Nyfiken* Hur bor er minigris? I huset med er eller i stall/ladugård? Jag har en gris vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 862
W
Övr. Djur hejsan allihop ! jag har en liten kaninunge (hona) med blandningen teddy & löwen och min kompis har också en kanin unge (hane)...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Jenka
·
Lantbruksdjur Jag tror att det är dags att avmaska min get. Men jag hittar ingen info om vilket medel man ska använda. Överallt står det bara att man...
Svar
7
· Visningar
8 603
Senast: Ramona
·
R
Övr. Djur Jag har upptäckt att min kanin (dvärg-vädurshane på 5 år) har en "vit prick" på ena linsen i ögat. Det är inget skräp utan det sitter i...
Svar
5
· Visningar
4 633
Senast: Kilauea
·
H
Övr. Djur Jag har en kanin som har problem med sin mage vid pälsfällning. Jag märkte för några dagar sedan att hon fäller och det innebär ofta ett...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: _Asynja_
·
Övr. Djur Har lite funderingar på att skaffa en landsköldpadda.Men har ingen erfarenhet. Jag har hört att de bär på salmonella o man ska vara...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Lena_B
·
C
Övr. Djur Funderar på att avla på min hermelinhona, har hittat en ljuvlig liten hermelinpappa i så fall. :) Men...vad tror ni om chanserna...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Zuzzi
·
Lantbruksdjur Nu har mina 12 begagnade vita värphönor fått sällskap av två tjusiga tuppar. En New Hampshire och en brun silkestupp, dom var uppfödda...
Svar
3
· Visningar
970
A
Övr. Djur Nu har jag fått en liten älskvärd "Mirre" att ta hand om. En medelstor hamsterhona. Jag ska ha henne ett par veckor och sköta om...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: enjes
·
Övr. Djur Satt och åt och så såg jag en grymt söt fågel som jag aldrig sett förut. Är väl i storlek som en gråsparv. Vickade mycket på stjärten...
2
Svar
29
· Visningar
2 208
Senast: gul_zebra
·
F
Övr. Djur Hej! Jag funderar på att bygga en inomhusvoljär till mina två - snart fyra - nymfparakiter (eller nymfkakaduor, för den som hellre vill...
Svar
6
· Visningar
6 377
Senast: Flash
·
F
Övr. Djur Hej! Jag har en grekisk landsköldpadda som är tio år gammal (tiden går...) som har fått ett litet munsår i ena mungipan. Det är inte så...
Svar
7
· Visningar
1 256
Senast: Flash
·
Lantbruksdjur Vår tupp har fått röda ben :cry: han har ont när han går det märks. Vi ahr skrubbat dem, tvättat och smort in med vaselin. När vi sedan...
Svar
18
· Visningar
8 699
Senast: Stoppard
·
Övr. Djur Mina satinmarsvin är äntligen hemma! En creme/white coronet hane på 10 v som Heter Countrystyles Candybar och honan är 9 mån heter...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Aeternum
·
Övr. Djur Är det någon som har koll på hur mkt en kossa dricker dagligen?
Svar
2
· Visningar
757
Övr. Djur Kan ni inte skriva och berätta om era söta djur!! ha gärna med en bild om ni har.. :D
2
Svar
29
· Visningar
3 183
Senast: mörkros
·
C
Övr. Djur :( För de som läste mitt inlägg om marsvinet som hade fått en böld, så är hon död nu.Upptäckte det nyss, hon ligger i öppningen till...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Zenith
·
L
Övr. Djur Jag har en 6-årig dvärgvädurhane som jag lånar ut för parning. Han är mellanbrun/vit, har en trubbig nos med klöverteckning. Han är...
Svar
1
· Visningar
1 507
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp