Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Någon som vet när programmet kommer ut? eller kan man bara ta det på platsen?. Någon som har varit där, och isånnafall tyckte ni det...
Svar
3
· Visningar
1 401
Senast: appendix
·
Fälttävlan Hittade den här sadeln på Prestige hemsida när jag kollade på den nya dressyrsadeln...
Svar
16
· Visningar
1 871
Senast: Ickiz
·
R
Islandshäst Hej. Jag har alltid tyckt om islandshästar och varit på tur ridningar flera gånger. Drömmen är att en gång få äga en islänning. Saken... 2
Svar
31
· Visningar
3 519
E
Islandshäst Har en liten fråga bara :angel: Undrar vad det finns för typer av islandshäst tävlingar. Har hört om distanslopp för islandshästar...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: Gauti
·
R
Western Ska tävla i ranchtrail för första gången till helgen och nu undrar jag följande: *Är ingen utsmyckning på sadel/träns tillåtna...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: Sellan
·
F
Western Smyger in för första gången på länge nu på buke då jag åter igen vart rejält dålig (smyg in på hemsidan vår under vem e matte, så ser...
Svar
9
· Visningar
5 488
Senast: Sellan
·
Ä
  • Låst
Hoppning Jag skulle villja veta ALLT ALLT ALLT om faser o bedömningar o sånt! Fast det måste vara i snygg ordning för jag är så dålig på att...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: LenaH
·
K
Hoppning visst är de jw som har de dösnygga gråa shabraket? den som liknar typ polypad? Vart finns de att köpa på nätet?
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Krukan
·
Hoppning Har en 7årig valack som är helt underbar, tills det kommer till hoppningen. Vissa dagar är han helt fantastiks andra dagar går han...
Svar
10
· Visningar
1 312
Senast: Snyggve
·
Hoppning Hur högt får man tävla sin 4åring? LättB, avdelning B,blir det 1m då för stor häst? Nånstans i bakhuvudet har jag för mej att man...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: Me like it
·
Distans Ja, Di Leva går jag o nynnar på. Letar påläggskalv (arab) och har förstått att det finns för många ideer om vad en blivande... 2
Svar
29
· Visningar
3 398
Senast: Madde71
·
Western Vilka ska dit och vad ska ni starta i? 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 322
Senast: Lina_Zacha
·
Hoppning Jag är på jakt efter en hoppsadel, tog ju i all hast å köpte en som visade sig vara på tok för smal (som vissa säkert läst om..) så nu...
Svar
1
· Visningar
736
T
Hoppning Men de gör väl alla hästar men de jag menar är att man ska ha ett fungerande tränings schema och kunna planera tävlingssäsongen (gäller...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Lovve
·
B
  • Låst
Dressyr Har hittat ett kandar men behöver lite hjälp med översättningen.. Die Kandarre ist aus schwarzem, hochwertigem Leder und auch schwarz...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: briana
·
I
Islandshäst Jag ska anmäla mig till Ungdomsklassen i T1, men det går bara att välja T1/T3, är det ändå samma sak?:crazy: På anmälan ska man välja...
Svar
16
· Visningar
1 158
Senast: oskis
·
Hoppning Jag var i Falsterbo i dag och kollade in 6 års hoppningen. Mest imponerad var jag av Bleckert Boy-vilken kapacitet, han hoppade som om...
Svar
7
· Visningar
1 213
Senast: elle12
·
Islandshäst Som frågan lyder, hur länge får man rida lätt klass? Jag har hört att efter man fått över en viss poäng, X antal gånger så får man inte... 2
Svar
36
· Visningar
2 598
Senast: UllaBeata
·
Islandshäst Jag har märkt att många med jusst Islandshästar rider utan vojlock eller shabrak. Varför?
Svar
10
· Visningar
1 264
Senast: jezzscar
·
I
Fälttävlan Min dotter har nu ridit två felfria debutantklasser med placering :) . Nu tänkte vi att hon skulle prova rida lätt klass. Hur pass stor...
Svar
17
· Visningar
2 071

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?

Hästrelaterat

Tillbaka