Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Distans Hej! Jag skulle vilja veta om någon har erfarenhet av att ha en häst som har haft korsförlamning? Jag köpte en varmblodstravare för två...
Svar
4
· Visningar
1 231
Senast: knahlbom
·
Islandshäst Är det någon här som har denna sadel? Erfarenheter av den. Vem säljer dom? Vad har ni för vidd på era?
Svar
1
· Visningar
2 195
Senast: Haffe
·
Western Jag har började för ett tag sedan med klassisk ridning, och skaffade mig en dressyrsadel (Barefoot London Dressage, 7295 kr inkl. alla... 2
Svar
29
· Visningar
2 460
Senast: Grålly
·
Körning Hej på min nya giggsele sitter det snabbkopplingar till skaklarna ,det ör inte optimalt till tidaholmaren men skakelögglan är...
Svar
5
· Visningar
919
S
Western Jag ska rida en westernriden arab i ett par veckor nu och skulle behöva lite hjälp. Jag rider engelskt annars och det skulle gå bra att...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Silly
·
Western Kanske en tråd som hör till "intresseklubben" men det vore kul att veta.... Ni som håller på med western...hur tokiga är ni... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 427
Senast: Karin_88
·
G
Tävling Startnummret som man har när man tävlar (dressyr) är de det nummret som de ropar upp när man ska in på banan? Jag har startnr 11 men är...
Svar
15
· Visningar
1 334
Senast: PrinceFair
·
M
Western Hejsan... En kväll så satt hela vår westerngrupp och grilla och prata.. Vi började prata om säkerhet och då kom det upp att man... 2
Svar
28
· Visningar
2 968
Senast: Karin_88
·
Dressyr Hur ofta kollar ni era hästar i munnen, eller, jag menar tar dem till erkänt duktig vet som kan hästtänder? Nu är ju visserligen min...
Svar
14
· Visningar
1 121
Senast: Mitrolle
·
Fälttävlan Har ju senaste dagarna läst om Amy Tryon och Le Samurai, som ju ledde i Kentuckys fälttävlan, och sen blev hästen kraftigt halt innan... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 257
Senast: rubytoo
·
Trav ... vad är det som styr den? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 092
M
Western Ja, som rubriken säger så har jag blivit westernryttare ;) Åkte på ett westernläger 2-5 juli och både jag och hästen vart fast :D...
Svar
15
· Visningar
1 491
Senast: bellismo
·
Dressyr Står inför att köpa en ny dressyrgjord till min häst... Någon som har tips på någon bekväm, hållbar gjord i rimlig prisklass? Använder...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Fiorano
·
Western Nu är jag hjätte nyfiken!! :rofl: Vad har ni för boots när ni tävlar o vilken/vilka grenar tävlar ni i?? BILDER!!!!! Jag ska näligen...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Gordon
·
Dressyr Försöker sätta igång min 19-åring nu i sommar, vilket gått lite trögt än så länge... :o Han har inte gått ett ordentligt ridpass sen...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Kratus
·
I
Fälttävlan Kan man rida den tredje 100-klassen (som är kval för Lag-SM) helgen innan? Eller finns det en tidsangivelse för kval som för int...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: Idasagare
·
E
Trav Hej alla! Är ny här och även relativt ny på trav, skulle därför behöva lite råd från er experter! ;) Har börjat sköta ett 4-årigt...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: _eeky_
·
M
Islandshäst Jag har precis börjat longera min nya medryttar häst på 13 år. problemet är att hon bara springer i trav/grisepass. har prövat med och...
Svar
12
· Visningar
1 822
C
Western Jag funderar på att köpa en begagnad continental montana arabian jag hittat en annons på men vet inget om den sadeln. Är den av bra...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: Chex
·
S
Fälttävlan Är det verkligen sant att D-pnnierna bara behöver genomföra 2 debutantfälttävlan, felfritt, för att tävla Lag-SM? Klassen där går väl... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 406
Senast: Pigeon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka