Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Trav Jag har titta överallt på deras hemsida hittar ingen information om B-Lopp så snälla ni som har koll på när det är B-lopp nästa gång på...
Svar
5
· Visningar
1 908
Senast: dolphinsmile
·
M
Fälttävlan Jag har en häst som blir 4 nästa år och som jag tror skulle kunna bli en trevlig fälttävlanshäst. Jag är nu lite nyfiken på när ni som...
Svar
17
· Visningar
1 427
Senast: workaholic
·
Dressyr Har ni kloka människor några tips på hur man får det? :D Som det är nu så är ponnyns galopp något markbunden, och det vill vi ha...
Svar
19
· Visningar
1 633
Senast: Idrus
·
Dressyr Får börja med att önska alla en God Jul :love: Hur gör ni alla där ute när det kommer stora helger......planerar ni vila eller går...
Svar
9
· Visningar
957
  • Låst
Dressyr Om du skulle få träna för vilken tränare som hellst, i Sverige eller någon annanstan, vem skulle det då vara?
Svar
4
· Visningar
848
Islandshäst Hästen jag rider just nu är skodd med ringskor fram och vanliga skor bak. Är detta tillåtet vid tävling? Kan man få dispens för detta... 2
Svar
21
· Visningar
2 470
Senast: Yeahnny
·
8
Western Någon som vet vart man kan hitta billiga westernträns. Jag vill ha i ljusbrunt/natur färg.
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Anneli
·
Dressyr Jag har en islandshäst på arton år (tappa inte hoppet, fortsätt läs!). Han jobbar i princip bara med skjutkraft och ingen bärkraft...
Svar
11
· Visningar
967
Senast: Silkisif
·
A
Western Har precis köpt en pleasure häst från tyskland och den skall ha bra stamm enl kunnig bekant. Har tänkt betäcka henne i år pg av en skada... 2
Svar
20
· Visningar
2 501
Senast: malumbub
·
S
Trav Jobbigt problem:( Har ett 6-årigt travar -sto som drabbas av "lindriga" KF med jämna mellanrum.Har dragits med detta flera år...
Svar
9
· Visningar
1 651
Senast: bulan
·
J
Körning Vi har varit ute och fått blodad tand med shettisen, var på träningstävling o provade på precision 8 heter det så förresten ). Nu undrar... 2
Svar
28
· Visningar
2 727
Senast: Jeeves
·
M
Trav vore jättebra om ngn kunde svara snabbt på min fråga. håller på med ett skolarbete om träningsmetoder på häst och undrar nu; hur ofta...
Svar
4
· Visningar
2 011
Senast: ErikaTrav
·
J
Dressyr Min häst är väldigt slö under framskrittningen och sedan i traven men efter första galoppen blir hon jättehet och vill i princip inget...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: flashlight
·
T
Tävling Vilken färg har överdomaren på armbindeln??? Kan inte hitta det i TR.. För de har väl fortfarande armbindel?? Tolvis
Svar
8
· Visningar
1 231
S
Hoppning Är det någon som kan några bra CavalettiÖvningar? Tacksam För Svar // :bow: :confused: :love:
Svar
4
· Visningar
1 151
Senast: pollan
·
Y
  • Låst
Dressyr Hört rykten om att de nya ska gälla programmen efter nyår. Någon som vet om de finns utlagda på internet? i så fall var? Någon som vet...
Svar
1
· Visningar
1 414
W
  • Låst
Tävling Vad tycker ni om den nya bestämmelsen som ska införas 2007 att ponnyer som inte håller måttet på internatinella tävlingar inte får...
Svar
2
· Visningar
813
Tävling Dottern är anmäld till tävling dit vi inte ska. Jag försökte avanmäla innan anmälningstiden gått ut. Ringde och ringde och ringde...
Svar
8
· Visningar
1 623
Senast: emelie_r
·
Fälttävlan Hejsa Jeg er næsten lige flyttet til sverige (blentarp). Hvor kan man finde ud af hvor og hvornår der er terræn träning i skåne...
Svar
2
· Visningar
984
A
Tävling När är egentligen hästen för gammal för att tävla? Hade ni köpt en häst på 15+? Om ert syfte med hästen är att hinna tävla iaf några år... 2
Svar
20
· Visningar
2 375
Senast: emelie_r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka