Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej! Jag är helt okunnig inom detta område, men idag på en skötarkurs som jag håller i frågade en tjej om grisepass. Vad är det...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: Vili
·
Hoppning Och kommit försent! :o Har ngn mer än jag lyckats med ngt så urbota klantigt? Alltså utan att ngt hänt tex punktering på väg dit eller... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 027
Senast: kopparberg
·
V
Hoppning ska löshoppa min 7 åring för första gången (första gången för mej ej han) ska få hjälp så kommer ej vara själv, men hur brukar man...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Gnarpis
·
Fälttävlan Hur tror ni att vårat YR-lag kommer att se ut?
Svar
7
· Visningar
1 300
Senast: Binsan
·
V
Trav Hur många är det som försörjer sig som travtränare/uppfödare? Ni som har travhästar i träning och inte har det som heltidsarbete, vad...
Svar
11
· Visningar
2 013
Senast: Visa
·
Tävling Nu har jag en rätt så korkad fråga men jag vill veta och det är dels ropar de upp i högtalarna ifall man har vunnit eller placerat sig... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 978
Senast: CarolineB
·
Hoppning ska snart köpa en c-ponny som är kvalad till MSV:B. får jag tävla MSV:B med den direkt (menar inte att jag ska göra det:angel: ) eller...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: Modest
·
L
Hoppning Är jag för stor för att rida en ponny på 142 cm när jag själv är ca. 164? Ponnyn är ganska grov!
Svar
15
· Visningar
1 141
Senast: _SunFloWer_
·
Hoppning Ville bara göra en tråd om hur roligt det är att hoppa :love: Vad tycker ni är det bästa med hoppningen? Jag älskar att hoppa högt...
Svar
15
· Visningar
1 246
Senast: _SunFloWer_
·
N
Trav "Apachen" har gjort sin sista start i karriären! Efter loppet på Sundbyholm den 25/5 , bestämde jag & min fru att våran stora...
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: NinasApache
·
Western Jag har förstått att westernhästar bör ha olika byggnad beroende på vilken gren de ska tävlas i (har fördel med en viss byggnad) men...
Svar
12
· Visningar
1 301
Senast: Expensive_Hobby
·
Hoppning någon som vet var man hittar info? ska lösa anslutning för min ponny men hittar inte info någonstans, de gör om hemsidorna så endast...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: savage
·
Islandshäst Vet ej om jag stavat rätt, men vad innebär Gaedingskeppni? A-flokk resp. B-flokk?
Svar
15
· Visningar
1 420
Senast: Silkisif
·
J
Dressyr vi har köpt en vallack efter le mexico som gått msv. nu ska min dotter tävla lätt b. Men Friskritt?? vad är det.? får hästen gå hur den...
Svar
7
· Visningar
1 158
Trav Vilken otrolig insats, hon är helt outstanding. Hon slutar aldrig att överraska denna otroliga häst :love: trodde aldrig hon skulle...
Svar
15
· Visningar
1 316
Distans Imorgon går starten för Rönningeritten och jag står fortfarande som en åsna mellan två hötappar och vet inte vilken häst jag ska rida...
Svar
14
· Visningar
1 559
Senast: neywaz
·
B
Hoppning Hejsan! Min ponny är 9 år. Är det för sent att lära henen att hoppa riktigt bra? Tacksam för svar!:p
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Bellina
·
Dressyr Det är något som många säger att hästen gör. Är det då bokstavligt? Biter hästen sig fast i bettet eller vad är det egentligen som...
Svar
12
· Visningar
1 268
Senast: ano
·
L
Trav Vad hade ni gjort om ni hade haft en häst som kortar av baksteget när han springer?
Svar
15
· Visningar
3 099
Senast: Gazania
·
Tävling Jag undrar om jag behöver ha mätintyg för att tävla min ungponny (newforest f. 02). Hade tänk försöka mig på en LC:1 på NF-sm, sen...
Svar
2
· Visningar
875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Sängproblem...
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka