Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning *ber om ursäkt för att jag är TOTALT efterbliven på tävlingsfronten* Men... det här med poäng - hur får man egentligen dom? Är olika...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: starcraft
·
P
Fälttävlan Hej! Jag har en häst som jag tränar/tävlar i hoppning. Hon har tidigare gått fälttävlan (upp till 1,20-1,30) och verkade trivas ganska...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: LenaH
·
Western Någon som har erfarenhet av den sadeln :confused: vilka hästar ligger den bra på breda, smala? Jag har tänkt att köpa den från...
Svar
8
· Visningar
1 502
Senast: Dyfra
·
Western vad ligger de på i nypris???
Svar
1
· Visningar
784
F
Fälttävlan Säsongen har ju startat och 2 ryttare har redan ridit *** i Portugal. Therese Wahlberg har kasserat in 4 poäng för sin 25 plats. Paula... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 306
Senast: HillsBon2
·
C
Western Jag har precis hittat in på Bukefalos. Detta verkar vara ett bra sätt att få tips och idéer. Är det någon som kan tipsa mig om vad man...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: Curly
·
C
Hoppning Vid vilken ålder kan man börja med löshoppning och då menar jag inte lite bommar på marken utan "lite " högre hinder?
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Mitrolle
·
Western Jag var på enbetsVM i Åstorp igår och tittade lite på painttävlingen och har nu några frågor. Hur ska en paint se ut för att vinna...
Svar
9
· Visningar
1 036
Senast: Chriz
·
A
Dressyr Har helt för mig att det gått, har hört ngn prata om resultat, men jag hittar inget någonstans. Har för mig att det skulle gå när...
Svar
5
· Visningar
1 418
Senast: Lowiza
·
G
Dressyr Har letat förgäves på ridsport.se efter svar på min fråga. Hittade bara kval-uppgifter om vad som gäller för att få starta FEI-klasser...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: Lowiza
·
Trav Någon mer som ska till skara och busa i helgen?? :D Kanske en liten trav buke sammankomst på campingen vore intressant?? :) 2
Svar
24
· Visningar
1 499
Senast: Lindi
·
S
Trav Satt fast för länge,först utan pengar felfri på 15,1. :cry: Nåja trav va iallafall inte galopp,bara trav. Enligt gubben va hästen lika... 2
Svar
32
· Visningar
1 695
Senast: Lindi
·
T
Fälttävlan Ja, för att få igång oss här inne lite så ger jag mig nu på detta. Vilken ban gillar ni bäst? Och varför? Passar ju mig utmärkt att få... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 995
Islandshäst Har nu läst så många inlägg om eldgafflar och cirklar och så att jag tänkte att idag ska vi se hur det känns som när jag rider...och dra...
Svar
2
· Visningar
1 268
Senast: Vala
·
S
Islandshäst Min lugna islandshästvallack står inte still när jag skall sitta upp. Han svänger runt med bakdelen, backar och går fram. Jag får jobba... 2
Svar
22
· Visningar
3 219
Senast: nygammal
·
I
Western hej, har en arab som har aldrig haft bett i munnen, då jag rider med repgrimma. Han är fyra år nu och jag vill börja och tävla trail...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Dyfra
·
Dressyr Jag har sett vilka som är uttagna i hoppning och fälttävlan på ridsport.se men vilka är uttagna i dressyren?Nån som har lite mer koll än... 2
Svar
25
· Visningar
2 974
Senast: HillsBon2
·
R
Distans Hur ska man förbättra en hästs skritt? Min travare har en jättebra trav, med mycket bra flyt i. När man saktar av till skritt däremot så...
Svar
6
· Visningar
2 006
Senast: Spirit
·
Western Var får jag tag på en sk. regelbok :confused: Har kollat på Wras sidor, men blir ärligt talat inte klok på om det finns att beställa...
Svar
9
· Visningar
1 823
Senast: kamomillo
·
H
Distans Är det tillåtet att tävla CR i Distans på en - frisk i övrigt - spatthäst? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 299
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka