Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Fälttävlan Jag har en liten fråga. :p Jag har tänkt starta någon fälttävlan framöver och undrar om man måste ha fälttävlanskort eller något...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: HillsBon2
·
Fälttävlan Tjena =) Jag undrar vad man gör om man kankse skulle vilja prova på det här med fälttävlan lite... Nån som vet bra kurser eller så i...
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: Evergreen
·
M
Dressyr Vad för dressyrsadel rider du i och varför?själv köpte jag en helt ny Stübben tristan lyx till mitt 11 åriga arabsto men den sadeln... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 479
Senast: _Dieldi_
·
Western Okej, vilka kommer? Jag kommer kanske på lördagen eller söndagen. Vet någon vad det kostar att gå in där en dag? Har glömt vad jag...
Svar
19
· Visningar
1 664
Senast: MsSleepalot
·
Hoppning skrev för ett tag sean här, om att panikångesten tvingade mig bort från rävlingsbanan/hästryggen. Trodde allt var bättre sedan...
Svar
15
· Visningar
970
Senast: havreflinga
·
S
Hoppning får man rida på valfri betsling i unhästklasser i hoppning?
Svar
7
· Visningar
859
Senast: SRC
·
C
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=1&banID=18&infoID=13074&infoTyp=nyhet Ord är överflödiga... R.I.P...
Svar
19
· Visningar
1 636
Senast: martha
·
Trav :rofl: :rofl: Va go hon var tjejen i USA.....hästarna kan ju aldrig sluta skratta med en sån skötare :rofl: :bump: :bump:
Svar
8
· Visningar
845
Senast: stally
·
Körning Vad får man tag i sådana passande små shetlandsponnier? Någon som har ritning eller mått? 2
Svar
25
· Visningar
2 261
Senast: confetti
·
G
Hoppning Hur många poäng får man högst ha för att få hoppa LC ? :confused:
Svar
6
· Visningar
902
Senast: ponnyryttaren
·
A
Hoppning Ska ställa upp i någon liten klubbtävling med vblstoet jag rider. Hon är storhoppande och väldigt hoppglad. Men det jag undrar är på hur...
Svar
5
· Visningar
725
Senast: Etolie
·
F
Hoppning nån som har en lista ?? t.ex. hur många placerade är det när det är 10 startanmälda? vore bra att ha en sån slags lista :bump:
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Fjomp
·
Körning Ska göra en ny svängel för svängel nummer ett svängde så mycket :) Den var gjord av ett massivt plattjärn i järn. Den slog upp o ner...
Svar
1
· Visningar
815
G
Dressyr Det är såhär att jag har en d-ponny som jag tävlar hoppning med..Men han är även väldigt bra i dressyren så nu har jag anmält mig till...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: guess_jeans
·
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: smulan87
·
Trav Till en hedersvärd 4:e plats :bow: :bow: Får vi höra nu då :bump: :bump: :bump:
Svar
9
· Visningar
971
Senast: anhe
·
E
Hoppning Jag har en häst som har mycket humör och egen vilja. Sist hon skulle tävla (banhoppning) så vägrade hon gå från insläppet och stod bara...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Angel_23
·
Körning Jag (eller rättare sagt min sambo) är sugen på att köra in mitt 18 år gamla halvblod. Hon är mycket tömkörd, men aldrig körd med vagn...
Svar
5
· Visningar
1 156
Senast: Myrapyra
·
S
Islandshäst Jag ska snart boka in en lektion på islandshäst och se om jag tycker det är roligare att rida islandshäst en att rida "vanligt". Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 309
Senast: yew98fq
·
S
Western Vad är de olika grenarna inom western, som inte kräver så jätte mycket av hästen?
Svar
14
· Visningar
1 245
Senast: Sacramento_Song
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband