Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Islandshäst Tävla <-kolla hit! Tycker ni att det är okej att tävla en islänning i Dressyr och hoppning i låga klasser om hästen tycker om det...
Svar
12
· Visningar
1 421
Senast: Lilla_jag
·
Trav I bland hamnar man i nya situationer, som alla vet. Normalt brukar det hända något så att mina hästar varit ur form i samband med...
Svar
3
· Visningar
1 301
Senast: ameo
·
Övr. Grenar Jag är lite nyfiken...är det någon som är opererad för scolios och har egen häst? Vill veta hur det går för er! :bump: ---------- carro
2 3
Svar
46
· Visningar
8 571
Senast: domino
·
B
Trav Nån som ska dit imorgon? Själv ska man försöka hitta sin blivade stjärna bland alla unghästar!! :cool:
Svar
3
· Visningar
1 459
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Western Är det månne fler än jag som skulle önska att det fanns lite mer hästpinaler med westerninrikting på Globen? Jag förstår att det kan...
Svar
4
· Visningar
1 297
Senast: skäcken
·
K
Körning Jag ska köpa en ny vagn till min fjording och tänkte se efter om ni har några tips om var man kan köpa bra och prisvärda vagnar? Den ska...
Svar
4
· Visningar
1 537
Senast: keresh
·
Western dressyrhäst till westernhäst. kan det göra hästen förvirrad?
Svar
11
· Visningar
1 860
Senast: millaj
·
F
Hoppning Finns det någon som vet hur man kommer över en "olycka" som har samband med hinder?? Blev illa avkastad för snart 6 år sedan. Skadade...
Svar
8
· Visningar
1 584
Senast: trazel
·
Trav nån dagar sedan så såg vi stig h från marken ? varför? /jenny
Svar
2
· Visningar
1 187
Övr. Grenar Vågar man köpa en sån häst som ridhäst????
Svar
2
· Visningar
1 508
Senast: GoddessOfLove
·
I
Western Undrar i vilken ålder som det är vanligast att man rider in en quarter eller appendix-quarter?? Hur tidigt kan man börja rida in/sitta...
Svar
5
· Visningar
1 447
Senast: Blaze_Of_Glory
·
Trav Vad ska man göra om man har en travhäst som är kanonlugn och snäll inne i stallet, den är jättesnäll och lugn att köra oxå så länge det...
Svar
9
· Visningar
1 897
Senast: jonte
·
S
Hoppning Jag undrar hur bred en oxer får vara på tävling i 90 hoppning?Tacksam för svar!
Svar
16
· Visningar
6 534
Senast: X_tremless
·
Trav Hejsan! Ja har aldri varit här på trav förut o kan inget om just denna gren. Det är därför ja skriver d här. Ja skulle vilja veta mer om...
Svar
1
· Visningar
1 025
Senast: nilema
·
Hoppning div III på storhäst lr är det bara här som de inte har det?? För ja skulle jättegärna va me i det men så såg jag att det inte fanns :(
Svar
11
· Visningar
1 277
Senast: trazel
·
S
Fälttävlan har funderat på att ta det gröna kortet för fälttävlan och undrar hur man kan få reda på var det hålls såna kurser? o sen, är det svårt...
Svar
1
· Visningar
1 743
Senast: Joyride
·
S
Western Min polle har en förmåga att bryta av hela tiden när man rider, både från trav till skritt och från galopp till någon slags...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: Cleooo
·
A
Körning Jag har en fråga angående "fastsättningen" av partömmar. Jag har läst men bara i en enda bok att man ej ska dra innertömmarna genom de...
Svar
6
· Visningar
2 620
Senast: alisson
·
T
Trav Behöver tips och ideer om vad man kan hitta på. Vi har en treåring som totalvägrar att volta. Hen ser ut som en rund miljon i bakvarven...
2
Svar
30
· Visningar
3 568
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Körning Vad skulle ni ha för utrustning, sele mm, om ni skulle köra en flakvagn??? Den är ganska lätt och hästen som ska dra är en grov...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: pulkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp