Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Jeg har endelig funnet en sal som lå OK på Bjartur, det ble en Reidlist Tølt med gel. (ligner VELDIG på skagfjord gull) Men jeg har...
Svar
14
· Visningar
1 691
Senast: Freyr
·
E
Trav så att kallbloden inte får gå premie i början på det år de fyller tre?
Svar
10
· Visningar
1 584
Senast: Krims
·
B
Trav vard-ML-1403067-ML-
Svar
0
· Visningar
1 439
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Hoppning vad heter t\'vlingen där man höjer hindren och ser vem som hoppar högst? sett på eurosport en gång och det va kul!
Svar
12
· Visningar
1 898
Senast: Janni
·
Fälttävlan Här kommer några kort från Lag SM i Fälttävlan. Har inte hunnit med att fota så många idag, men ni får hålla tillgodo med dessa så...
2
Svar
25
· Visningar
7 701
Senast: Xenox
·
A
Western Hei :) Er det noen som kjenner til den sadelen som koster 3495,- (www.korvall.nu) Jeg leter etter sadel til en meget(!) bred fjordhäst...
Svar
0
· Visningar
1 217
Senast: AnneS
·
L
Körning hm .. stavas det så!? :) .. nä min riktiga fråga är hur långa bör de vara till a-ponny? har skaffat mig en rockard men skacklarna får...
Svar
2
· Visningar
1 933
Senast: _L_
·
T
Hoppning gnagg-ML-1400347-ML-
Svar
0
· Visningar
1 303
Senast: Tomaten
·
B
Trav Veterinärbesiktar man hästen innan start i ett lopp? Som man gör på tex. hopp och dressyr tävlingar?
Svar
2
· Visningar
1 409
Senast: blondi3958
·
G
Western d va nån som sa att d fanns nått ställe där man kunde hyra w-sadlar . är d helt taget från luften lr finns d nått sånt ställe som hyr ut...
Svar
1
· Visningar
1 325
Senast: Natural
·
Trav Skulle vara kul att igen veta hur det går med allas ettåringar hemma nu när betet är slut och hästarna ska igång igen... Våra två...
Svar
1
· Visningar
1 588
Senast: Salandge
·
S
Hoppning Jag tycker det är kul att hoppa, (men hoppar max 70 cm på bana, har någon gång provat ett enstaka hinder på ca 80 cm). Det spelar ingen...
Svar
11
· Visningar
2 096
Senast: Janni
·
  • Låst
Hoppning jag ska ev. tävla i hoppning i vår, med en c-ponny. behöver tips vad jag behövertänka på. :banana:
Svar
5
· Visningar
1 398
Senast: Snuffsan
·
T
Trav Var för någon vecka sedan på en travbana och kollade på varmblodstrav. Det som förvånade mig var att samtliga hästar som vann såg halta...
Svar
9
· Visningar
2 142
Senast: Jen80
·
Distans Kom o tänka på en sak...när man pulsar i förbesikningen... Om hästen har 60 eller över i puls då...blir man utesluten direkt då...
Svar
11
· Visningar
2 013
Senast: daysi
·
P
Hoppning Läste tråden av Gunvor och alla inlägg. Man kan konstarera att många sett dålig ridning och mkt användane av spö mm på tävlingar och då...
Svar
10
· Visningar
2 094
Senast: veronican
·
B
Trav Är en amatör som vill ställa ett par frågor. Jag ska starta eget, inkörning av unghästar, har stor erfarenhet av det. Jobbat som...
Svar
16
· Visningar
3 314
D
Distans Jag är ännu helt oerfaren inom distans, men funderar starkt på att börja, så lite frågor får ni stå ut med :p Vid ridning av en CR på...
Svar
11
· Visningar
4 739
A
Islandshäst I t ex vm-tråden (tror jag det var) berättade Djurjouren om att många av hästarna var någon ynka liten grad/ halvgrad halt. Har sett en...
Svar
14
· Visningar
3 288
Senast: iller
·
J
Islandshäst Har börjat rida "dressyr"med hjälp av en instuktör, för att få Pållan att börja bära sig bättre och för att jag ska få hjälp med sitsen...
Svar
18
· Visningar
2 674

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp