Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Islandshäst Det är en sak som jag faktiskt undrat över ett tag, som jag bara måste fråga om nu. Ni som tävlar mycket kanske tycker att denna fråga...
Svar
3
· Visningar
1 292
Senast: Freyr
·
M
Western Det var det bästa du kunde ha gjort..... Nu kan alla hålla truten i fortsättningen! Ni fixade det kanon du och Max. STORA Grattis från...
Svar
3
· Visningar
1 758
Senast: millan_myzan
·
Övr. Grenar Nån som ska till Karlstad 30-31 augusti för att delta/titta på Sm i Tornerspel?
2
Svar
23
· Visningar
3 673
Senast: mnementh
·
Islandshäst Hur går det till när man ska lägga passen? Beror det på om man är en eller flera på banan? Annars har man väl tre försök med galopp på...
Svar
3
· Visningar
2 014
Senast: fia0
·
Svar
0
· Visningar
1 413
Senast: Happimess
·
M
Trav foder-ML-1380942-ML-
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: miio
·
B
Islandshäst \"cykla bakåt\" - skritt, \".........\" - tölt. Ideér hur man skall beskriva tölten?? Passen, grisepassen, travtölten?? Satt o kände...
2
Svar
21
· Visningar
3 808
Senast: Cheeserica
·
Islandshäst Jag har en alldelles tokig liten häst med balansproblem så hon kan absolut inte galopera utan hjälp av en uppförsbacke. Häromdan så var...
Svar
9
· Visningar
4 600
Senast: Djurjouren
·
B
Western Har precis kommit hem från Lördagens D tävlingar i Nävekvarn! Oj oj. Har varit så roligt. Även om min lille Rocky har skrikit rösten av...
Svar
16
· Visningar
2 285
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Islandshäst Var att fundera på att klippa min islandhäst i år. Finns det någon av er som klipper era islandhästar och vilka täcken använder ni och...
Svar
19
· Visningar
2 200
Senast: Bambi
·
M
Hoppning Hej Min kompis har en sommar häst ett russ!! :bump: nu behöver hon råd om hoppning :confused: Hon vägrar eller går över dom även om...
Svar
5
· Visningar
1 771
Senast: Domaren
·
T
Övr. Grenar Vilka ska gå på filmen!?! Jag kommer GARANTERAT gå på den, räknar ner dagarna! Sen slog en tanke mig... :idea: Skulle man inte...
Svar
17
· Visningar
2 171
Senast: mai
·
M
Hoppning Hej jag har en fråga :bump: Hur gammal måste en häst va för att få tävla :confused: Min kommpis häst är 3,5 år får han tävla...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Splittan
·
B
Övr. Grenar När visas det? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 840
Senast: Immaculate
·
T
Körning Har funderat på att göra de me "min" häst, men jag vet inte vad jag behöver för grejer? Några allmäna tips? :bow:
Svar
3
· Visningar
1 718
Senast: strumpan
·
Western Går det? Var köper ni alla grejer till era hästar? Jag hittade ett träns i H**ks som jag ville ha, men det fanns inte inne förrän i...
Svar
10
· Visningar
2 755
Senast: kamomillo
·
B
Western Läste alla inlägg under diskussionstråden om stångbett och lös tygel mm. Måste faktiskt säga, utan att vara lika kategorisk och...
2
Svar
21
· Visningar
4 649
Senast: Antti
·
Övr. Grenar I fram tiden så skulle jag vilja att min shettis ska få möjligheten att tävla galopp !! Måste jag anmäla honom redan nu eller hur skall...
Svar
8
· Visningar
2 186
Senast: Immaculate
·
C
Western Det känns som om jag har provat alla engelska sadlar på min väldigt kraftiga c-ponny.....och inget passar. Hon har knappt någon manke...
Svar
3
· Visningar
1 805
Senast: pialotta
·
W
Hoppning de 4 bästa lagen går vidare till finalen.. så mycket kan jag.. men vilka e det dom möter?? jag har uppfattat det som att det är typ 16...
Svar
1
· Visningar
1 722
Senast: trazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp