Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western One-rein stop på \"skenande\" häst? Min häst stack häromdagen (det var ingen panik inblandad, så det var ju inget egentligt skenande...
Svar
12
· Visningar
4 386
Senast: tiisa
·
Körning Äntligen är det över för detta år stor sorg att det dröjer ett helt år till nästa gång. Vet inte vart laget hamnade, långt ner troligen...
Svar
4
· Visningar
1 941
Senast: Welsh
·
T
Western Ni som anmält er, har ni fått papper hem?
Svar
5
· Visningar
2 075
Senast: alazzi
·
Körning Hejsan! Bara undrar vad ni har för erfarenheter av att ha med er en häst till när ni är ute och kör. Det är så att vi har en super...
Svar
5
· Visningar
2 216
Senast: Taz
·
Islandshäst Använder man boots när man rider pass. Hur gör man när man tävlar femgång? Tack :crazy:
Svar
6
· Visningar
2 649
Senast: Freyr
·
M
Western HJWR (Hjo western riders) Kommer att ha ett KM 27 sep -03, som har alla grenar även ko och timed events obs ej ranchtrail och...
Svar
0
· Visningar
2 073
Senast: Miss_Trouble
·
S
Islandshäst "Gel-pute-salen" som jeg tidligere har pratet om, fikk jeg prøve igjen i dag, og denne gangen fikk jeg ridd Bjartur svett...
Svar
2
· Visningar
2 108
Senast: sleepy
·
S
Övr. Grenar Hva gjør dere \"skjeve ryttere\" (scoliose) for å ta hensyn til hesten? Selv har jeg scoliose, og sitter muligens skjevt (men jeg...
Svar
3
· Visningar
1 938
Senast: sleepy
·
A
Körning Förut när jag tävlat i bruksskörning har jag använt mitt vanliga postkandar och ingen har sagt något. Men på SM fick man straff för...
Svar
4
· Visningar
2 202
B
Trav raser-ML-1341916-ML-
Svar
0
· Visningar
1 922
Senast: blondi3958
·
W
Western har några bilder från qh sm?
Svar
6
· Visningar
2 185
Senast: __sandra__
·
T
Trav Jag undrar om ni har startat på Åland och i så fall, vad har ni för erfarenheter av det? Vi var där i helgen och jag är tvärilsk på...
Svar
0
· Visningar
2 029
Senast: tuddeomudde
·
M
Hoppning Jag är ingen hoppryttare precis, utan det är mer dressyren som är min grej. Men nu ska jag ut och tävla lite som klasser med en arab som...
Svar
11
· Visningar
2 445
Senast: Fiorano
·
Trav går det att se på nån travsida?? Tex. atg?? Om hästen har gått orent Ir liknande, undrar om nån fattar vad jag menar :D
Svar
2
· Visningar
2 008
Senast: CA
·
T
Körning Hur hårt skall allting sitta och hur vet jag att selen passa just mina häst, har en gammal fin loksele med baksele som jag ärvt av min...
Svar
5
· Visningar
4 159
Senast: Tomaten
·
B
Western haloj alla, Zacha har nu bytt login...mina användarnamn har ju en förmåga att krascha lite då och då... :crazy: jag har bestämt att...
2
Svar
29
· Visningar
4 944
Senast: millan_myzan
·
B
Fälttävlan Finns det någon som kan hjälpa mig med tips och ideér angående träning av fullblodshäst som har som mål att gå fälttävlan i höst. Har en...
Svar
1
· Visningar
2 084
Hoppning Hej. synd att d gick mindre bra för svenska hopplaget igår. men malin ligge rju hyfsat till in för finalen imorron som direktsänds på...
Svar
12
· Visningar
2 406
Senast: Butterfly
·
S
Islandshäst Nå har jeg prøvd Top-Reiter bomløs. Jeg likte godt å ri i den :) Men til tross for cutback gikk den harde kanten foran nedi manken til...
Svar
6
· Visningar
2 355
Senast: skuggi
·
B
Hoppning Jag har bara en liten undriing: Är det tillåtet att tävla med kandar i alla hoppklasser eller är det bara i de lite högre?
Svar
5
· Visningar
3 048
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp