Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western Läste alla inlägg under diskussionstråden om stångbett och lös tygel mm. Måste faktiskt säga, utan att vara lika kategorisk och...
2
Svar
21
· Visningar
4 666
Senast: Antti
·
Övr. Grenar I fram tiden så skulle jag vilja att min shettis ska få möjligheten att tävla galopp !! Måste jag anmäla honom redan nu eller hur skall...
Svar
8
· Visningar
2 195
Senast: Immaculate
·
C
Western Det känns som om jag har provat alla engelska sadlar på min väldigt kraftiga c-ponny.....och inget passar. Hon har knappt någon manke...
Svar
3
· Visningar
1 808
Senast: pialotta
·
W
Hoppning de 4 bästa lagen går vidare till finalen.. så mycket kan jag.. men vilka e det dom möter?? jag har uppfattat det som att det är typ 16...
Svar
1
· Visningar
1 727
Senast: trazel
·
K
Körning Någon som kan tipsa om någon bra bröstsele som ska passa en stor Shettis och för en rimlig peng? Någon som har selen man kan beställa...
Svar
1
· Visningar
1 606
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Körning Har en Shettis-brösta som är på tok för liten till våran stora Shettis. Vet ej vad det är för storlek på den och det är ju bra att veta...
Svar
1
· Visningar
1 907
Senast: **BORTTAGEN**
·
Q
Islandshäst Det är så mycket jag undrar om dom små söta trollen men det finns ingen häromkring jag kan fråga! Så jag skriver lite här istället och...
Svar
14
· Visningar
2 244
Senast: Freyr
·
M
Körning Rockarden \"lyfter\" sig Har införskaffat rockar och bröstsele (har även en travsele) och ska nu äntligen kunna börja köra med mitt...
Svar
8
· Visningar
2 261
Senast: Cilva
·
J
Islandshäst Har själv tävlat i helgen, och undrar lite över hur domarna sätter poängen. Jag tror att jag har förstått så pass mkt att takt kommer...
2
Svar
30
· Visningar
4 541
Senast: josse
·
B
Western Va där idag ( lördag ) & kikade :) Ska dit i morgon igen! Är faktiskt ganska imponerad av alla tävlande, de flesta red snygg & det såg...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 990
Senast: Tina
·
N
Trav hingstar-ML-1370965-ML-
Svar
0
· Visningar
1 717
Senast: Natural
·
Trav Finns det några regler, skrivna eller oskrivna, om hur man normalt beter sig när man kör på en travbana? I Ridhusen finns en massa...
Svar
6
· Visningar
2 178
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Körning jag har fått frågan om när man kör in en shettis. är det någon specific ålder eller är det runt en viss ålder då de är som mest mogna...
Svar
8
· Visningar
1 828
Senast: alisson
·
L
Fälttävlan vilka ska till lag sm i udden nästa helg? va rider du för för klubb??
Svar
12
· Visningar
2 439
Senast: shady
·
K
Övr. Grenar Ngn som har koll på vilka dag d e man kan komma te täby med hästen/ponnyn??? :confused: :banana:
Svar
1
· Visningar
1 843
Senast: The_Last
·
T
Övr. Grenar Vilka ska dit?? Ser verkligen fram emot imorgon, o inte minst Breeders Trophy med First Edition! :d Fast egentligen hejar jag på en...
Svar
4
· Visningar
2 582
Senast: Mearas
·
B
Övr. Grenar Någon som ska åka till Newmarket på arbetsryttarutbildning nästa år??? Funderar på att göra det.Är det någon som har varit där och kan...
Svar
2
· Visningar
1 802
Senast: quintess
·
F
Islandshäst Jag måste bara fråga eftersom det till vårat stall har kommit en kille från Island (han hyr en egen del på 20 boxar) som har en del...
2
Svar
21
· Visningar
4 368
Senast: Korven
·
J
Islandshäst Hejhej allihopa! Undrar en liten grej här, som jag hoppas någon kan svara på. Undrar om jag tävlar nu i höst kan jag kvala på de poängen...
Svar
13
· Visningar
1 856
Senast: Juvelflickan
·
Hoppning men..jag är lite smått efter här..är det alldeles helt nya regler för hoppning som gäller nu? det som jag lärde mig för ett eller två år...
Svar
8
· Visningar
1 850
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp