Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Körning Jag har en varmblodsvalack, har kört honom lite nu å då, bara med en trilla dock och ett loksele nu ska jag köpa en rockard eller ja...
Svar
6
· Visningar
1 260
Senast: Johanna_Agge
·
M
Körning Hur gammal bör en fjordning vara innan man kör in den?
Svar
3
· Visningar
1 293
Senast: _L_
·
Körning Hur stor kan va som max för att köra en Shettis/ minishettis själv? :banana:
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: _L_
·
R
Körning Hmm...har funderat en del på bett när man ska köra med pållen. Min pålle ligger på ganska så mycket, har just nu tränsbett,men känner...
Svar
9
· Visningar
1 747
Senast: cajsastina
·
I
Körning Huvudlag & tömmar Ska jag ha till min bröstsele. Kan man använda vanligt träns eller vad är det för skillnad på ett huvudlag? Tänkte...
Svar
5
· Visningar
1 446
Senast: pulkan
·
K
Körning När jag köpte min lille shetlandsgrabb så sa säljaren att han var inkörd. Efter att ha kört med honom en gång så insåg jag att om han...
Svar
16
· Visningar
2 002
Senast: hanseman
·
Körning Någon kunnig som kan säga vad för slags vagnar jag har stående på logen. På den stora finns det ett märke bak som anger att den kommer...
Svar
12
· Visningar
2 527
Senast: alisson
·
M
Körning Jag har just börjat tömköra mitt Shiresto (15månader) någon gång i veckan. Vi har kommit så långt att vi kan starta, svänga skapligt...
Svar
2
· Visningar
1 346
Senast: miamiamia
·
Körning Har kört hästen en gång bara, trevlig häst men vagnen verkar inte riktigt passa..eller? det är en Mustang typ travsulky, sälj nog i...
Svar
19
· Visningar
2 870
Senast: Cilva
·
M
Körning Hej! Hur kan det vara möjligt att DM i vårt distrikt blir inställt pga för få anmälningar? :confused: Alla skriver att det är för få...
Svar
7
· Visningar
1 640
Senast: KaZa
·
M
Körning Är det bättre eller sämre än en sele med två gjordar?
2
Svar
28
· Visningar
3 837
Senast: **BORTTAGEN**
·
N
Körning hejsan alla! jag kan inte så mycket om körning så jag har en fråga! min häst är för tillfället på inkörning och jag har varit och köpt...
Svar
4
· Visningar
1 730
Senast: **BORTTAGEN**
·
Körning Kör ju ett varmblodssto som har lite ryggproblem pga en skada i manken. Hon har bra ryg, vattnet samlas på ryggen :-) Och är inte öm...
Svar
8
· Visningar
1 853
A
Körning När man kör en häst, jobbar den mest med bogen då? Jag rider en islänning som jag gärna skulle börja köra men eftersom han behöver...
Svar
2
· Visningar
1 502
Senast: Ammi_L
·
L
Körning hm .. stavas det så!? :) .. nä min riktiga fråga är hur långa bör de vara till a-ponny? har skaffat mig en rockard men skacklarna får...
Svar
2
· Visningar
1 930
Senast: _L_
·
I
Körning Dum fråga kanske :o men jag måste veta... Om man ska köra häst med rockard, vilken slags sele ska man ha? Är det vanlig travsele? Vad...
Svar
8
· Visningar
2 072
Senast: Shettisar
·
T
Körning Har funderat på att göra de me "min" häst, men jag vet inte vad jag behöver för grejer? Några allmäna tips? :bow:
Svar
3
· Visningar
1 714
Senast: strumpan
·
K
Körning Någon som kan tipsa om någon bra bröstsele som ska passa en stor Shettis och för en rimlig peng? Någon som har selen man kan beställa...
Svar
1
· Visningar
1 601
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Körning Har en Shettis-brösta som är på tok för liten till våran stora Shettis. Vet ej vad det är för storlek på den och det är ju bra att veta...
Svar
1
· Visningar
1 899
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Körning Rockarden \"lyfter\" sig Har införskaffat rockar och bröstsele (har även en travsele) och ska nu äntligen kunna börja köra med mitt...
Svar
8
· Visningar
2 251
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp