Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har idag varit ute och tömkört dotterns B-ponny och misstänker att hon är inkörd men förre ägaren vet inte om hon är det eller inte...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: Lena
·
F
Körning Jag har en jätte fin släde hemma som jag skulle vilja, om det gick, göra om så att båda hästarna kunde dra den. Nu är det vanliga...
Svar
3
· Visningar
1 220
Senast: Falk
·
R
Körning Hej alla glada körentuiaster! Är det någon som har erfarenhet av andra tävlingsformer inom körningen utöver de regelboksenliga dressyr...
Svar
19
· Visningar
2 071
Senast: Znozan
·
Körning Nu när vintern kommit (hit iallafall) blir jag lite sugen på att prova min nyinköpta släde. Men vad ska man tänka på? Går det att köra...
Svar
8
· Visningar
2 364
Senast: Burza
·
T
Körning Undrar om det är någon som kan avstånderna mellan kornerna vid en hinderkörning/Maratonbana?
Svar
2
· Visningar
1 190
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Körning Finns det någon som har tips på hur man fixar en ok plog för att röjja snö med häst? Det är ju kul att verkligen använda pållen till...
Svar
12
· Visningar
3 039
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Körning Hej Skulle vilja ha lite all möjlig info om körning, vagnar m.m. Är ny på det här med körning. Och har precis lämnat in min häst på...
Svar
6
· Visningar
1 392
Senast: **BORTTAGEN**
·
Körning Hur svårt är det med körning och träning? Själv har jag kört nån enstaka gång bara, åkt rockard efter rutinerad fjording. Min man...
Svar
7
· Visningar
2 656
Senast: **BORTTAGEN**
·
Körning Intresserade av ett kör mästerskap för welshar i sommar? Hur långt kan ni tänka er att åka för det?
Svar
0
· Visningar
1 029
Senast: Welsh
·
R
Körning Måste ha lite hjälp att översätta lite tyska hästtermer (olika delar till en sele gäller det)...från tyska till svenska.....någon som...
Svar
7
· Visningar
1 784
Senast: svea
·
K
Körning Har funderingar på att prova köra mina shettisar i par, den ena är 96 o den andra 102 cm kommer det att fungera?? När vi kör dem en o en...
Svar
3
· Visningar
1 931
Senast: Fifi
·
B
Körning var hittar man dem. För inte så länge sen kunde man gå in på Ridsportsförbundet/tävling/körning/blanketter och där fanns pdf:er man...
Svar
3
· Visningar
1 672
Senast: Blicken
·
Körning Vad har ni på era hästar/ponnier när ni kör? Dvs på hästen och vagnen? Nu utgår jag från rockard då jag själv kör med detta. Behöver råd...
Svar
13
· Visningar
1 559
Senast: pulkan
·
Körning Ska köpa en sele att köra mina märrar med, vagnen är en tvåsitsig rockard - men tanken är väl att kunna köra dem för annat med i...
Svar
2
· Visningar
1 306
Senast: Znozan
·
K
Körning Har köpt en ny ponny, en grov shetlandskorsning. Förra ägaren sa att hon kört henne med en storhästrockard på SAAB-axel. :confused: Nog...
Svar
6
· Visningar
1 798
Senast: knyttet
·
P
Körning Jag har en 4,5 års varm/kallblodskorsning :love: som är inkörd, men inte körd på nåt år (har haft hand om henne i 10 månader) Nu hade...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Moppe
·
B
Körning Är det någon som kan tipsa om var man kan få tag i collerselar, bra kvalité och till vettigt pris? Tack på förhand
Svar
3
· Visningar
2 780
Senast: svea
·
D
Körning Hejsan! Jag håller just på med mitt projektarbete som ska handla om "alternativ" användning av vbl. travare. Dvs, visa vad man kan...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: Icebabe_1
·
Körning Hej alla! Ni som letar (fina) gamla vagnar mm, missar väl inte att det är auktion på lördag utanför Sigtuna? Kolla...
Svar
18
· Visningar
2 060
Senast: alisson
·
L
Körning nått tips på hur jag bäst tränar min 4-åriga shettis för att "komma igång"? lite övningar, tips på träningschema m.m. vi ska träna för...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: lul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp