Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst I annonser står det ofta att hästarna säljes inridna vid 4 års ålder, är inte det tidigt? Antagligen är de väl endast grundinridna men...
Svar
12
· Visningar
1 587
Senast: Alvargarden_MZ
·
Islandshäst Nu har jag varit på VM och studerat , analyserat och suttit på läktaren med stora öron och lyssnat på folk. Lite har jag kommit fram...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
11 431
Senast: Inte_Ung
·
B
Islandshäst Det kan väl omöjligt vara bara jag som inte har möjlighet att ta min häst till tränare. Behöver hjälp med tölten på min 8 år gamla...
Svar
9
· Visningar
1 346
Senast: femme
·
S
Islandshäst Undrar bara vilken storlek ni här på sidan som "kursar" kräver på ridbanan?!! Jätte stort är ju naturligtvis lyx som vi alla önskar! Men...
Svar
5
· Visningar
1 224
Senast: Boj
·
P
Islandshäst Igår avklarade Katrin Wallberg spöprovet på sin akademiskt skolade hingst Korall från Häringe. I provet ingår halva steg, galoppiruetter...
Svar
15
· Visningar
2 205
Senast: iller
·
K
Islandshäst är de bra när man rider isisar. jag blir helt tokig när det gäller bett. har nu tredelat bett på min isis, men han är för stark för...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 288
Senast: TinTin
·
M
Islandshäst Vem är det som producerar hinstkalendern (med islandshästar)? hur kommer jag i kontakt med dem? vet att jag varit inne på deras sida en...
Svar
9
· Visningar
2 839
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Islandshäst Drottningholm, sthlm alltså. Nån som vet vilka tränare de brukar ha? isf e de bra? hur mkt tar de för en privatlektion? nån som kan...
Svar
4
· Visningar
3 028
Senast: flyingelefant
·
Islandshäst Hej! Har någon av alla er kunniga islandshäst människor varit på den förtrollade ön någon gång? nämligen så att jag ska (kämpar för...
Svar
14
· Visningar
1 687
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Nu ska jag vara lite dryg och lägga in en tråd som är snarlik en av trådarna som redan finns. Det är så här att is ponnyn jag rider...
2
Svar
25
· Visningar
2 883
Senast: velvet
·
B
Islandshäst Hej! Har ett stort problem med en av mina hästar, han är mycket villig och ganska stark att rida. inte så känslig av sig. när jag rider...
Svar
19
· Visningar
2 296
Senast: Cheeserica
·
T
Islandshäst Vet inte om den här tråden får ligga kvar... Men undrar vad det kostar att lösa ut hästpasset när det är klart, tänkte om det är olika...
Svar
3
· Visningar
1 268
Senast: Tess_
·
Islandshäst Ja, här kommer ännu en tråd om trav Ja, jag har läst de flesta andra och inte hittat nåt svar. Jag har ett litet problem med mitt...
2
Svar
26
· Visningar
3 117
Senast: peperoni2
·
I
Islandshäst Hej! Jag har ett litet problem... Är så himla dålig på att förklara saker... Därför skulle jag vilja ha hjälp med en enkel förklaring...
Svar
6
· Visningar
3 233
Senast: Alvargarden_MZ
·
I
Islandshäst Jag är ungdomsansvarig i min klubb och vi har planer på att ha en annorlunda tävling för ungdomarna. Det ska alltså inte vara några...
Svar
10
· Visningar
1 620
Senast: AlexH
·
S
Islandshäst Jag hoppas ni inte misstycker att jag lägger tråden här! Igår hämtade jag en gammal kartong i mitt föräldrahem som innehöll gamla...
2
Svar
20
· Visningar
2 823
Senast: Dolores_88
·
B
Islandshäst Hej, Är det någon här som har erfarenhet av att rida "bettlöst" på islandshäst, dvs med sidepull, hackamore el dyl. Jag har precis fått...
Svar
19
· Visningar
6 220
Senast: Sammets_rosa
·
Islandshäst Hej! Är lite nyfiken på vad namnet Gerpla betyder? Är det någon i detta lilla sällskap som kan svara på min fråga? Vore roligt bara...
Svar
2
· Visningar
1 439
Senast: Pettsson
·
G
Islandshäst Flippade nyss förbi "Toppform" på SVT1... Det så ut att vara en mysig miljö att tölta i :) Jag missade början, så jag undrar var de hade...
Svar
7
· Visningar
1 492
Senast: Demon
·
S
Islandshäst Islandshest sammen med \"vanlige\" hester... Går ikke dette? Eller; jeg vet jo at det går, jeg har jo sett islandshester gå sammen med...
Svar
7
· Visningar
1 281
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp