Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Islandshäst Jag är bara allmänt nyfiken på islandshästar och sättet man rider de på... Jag har själv ridit islandshäst en gång förut, på Island, och...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: Icebabe_1
·
Islandshäst Det var ingen som ville svara på min fråga i mitt andra inlägg, så jag försöker igen :rofl: Vad rekomenderar ni,, (om ni...
2
Svar
34
· Visningar
2 924
Senast: Inte_Ung
·
S
Islandshäst Mange islandshester er \"enmannshester\"... Hvordan merker man dette? Jeg har en ukomplisert og snill islandsvallak som kom utemt fra...
Svar
6
· Visningar
1 480
Senast: Juvelflickan
·
R
Islandshäst Hoppihej!! Håll tummarna för Reykur till onsdagen, vi ska tävla dressyr, Lätt B1.. :D Å i söndags blev vi klubbmästare i trail!!! Ja...
Svar
2
· Visningar
1 186
Senast: Lilla_jag
·
Islandshäst Vad kan man ställa upp i för dressyrtälingar om amnhar en islandsponny och är över 18 el hur gammal man nu ska vara för att få tävla...
Svar
3
· Visningar
2 348
Senast: reykurboy
·
B
Islandshäst ;) Visst är islandshästarna helt underbara??? Så stabila och lugna i psyket ;) Men jag har lite problem med min 12 åriga vallack, han...
Svar
3
· Visningar
1 401
Senast: Freyr
·
S
Islandshäst En egenskap som ofta nämns i samband med rasen islandshästar är att det blir så gamla. Vad som slår mig är att jag så sällan ser...
2
Svar
29
· Visningar
3 684
Senast: Korven
·
Islandshäst Hejsan! Min ena islandshäst är 18 år. Jag rider honom 4 dgr i veckan,en av dagarna i paddock, longerar 1 dag. När jag rider ute är det i...
Svar
10
· Visningar
1 778
Senast: Sesselja
·
A
Islandshäst För nån månade sedan startade Inte_Ung en bra tråd som sammanfattade clinicen jag fortfarande grämer mig att jag missade. Arghh.. Har...
2
Svar
36
· Visningar
4 040
Senast: josse
·
E
Islandshäst men har inte "känt" dem så länge..red tidigare halvblod och nordsvensk :) men ju mer jag träffar dem desto mer tycker jag om dem...
2
Svar
21
· Visningar
2 825
Senast: Frida
·
T
Islandshäst Har ni några bra tips på vad man kan hitta på när man är ute rider?Jag menar...hur gör ni?Hur lägger ni upp er ridning och så vidare?jag...
Svar
4
· Visningar
1 442
Senast: Freyr
·
J
Islandshäst Har börjat känna ngt som jag inte tidigare kännt på min Pålla. Strax bakom sadelns bakvalv känns det som om ryggen kommer upp, och det...
Svar
5
· Visningar
1 787
Senast: AlexH
·
Islandshäst Jag har så smått börjat rida mitt sto igen efter det senaste fölet.Första gångerna var hon oskodd och kändes jättefin i tölten men efter...
Svar
19
· Visningar
2 123
Senast: josse
·
F
Islandshäst Min isis har en kroppsbyggnad som gör att han för det mesta går med huvudet väldigt högt, dessutom är han lite nervös och när han...
Svar
12
· Visningar
1 982
Senast: bitta
·
E
Islandshäst Jag har tidigare (15 år sedan) ridit och älskat islandshästar :love: Nu drömmer jag om att börja igen, men jag väger 95 kg... Kommer de...
Svar
19
· Visningar
2 363
Senast: emily
·
A
Islandshäst Tävla <-kolla hit! Tycker ni att det är okej att tävla en islänning i Dressyr och hoppning i låga klasser om hästen tycker om det...
Svar
12
· Visningar
1 430
Senast: Lilla_jag
·
Islandshäst red för en islandshäst ridlärare i torsdas, och vi skulle träna tölt ridning. Mitt problem är att hästen jag rider "glömmer" bort mig...
Svar
5
· Visningar
1 858
Senast: josse
·
J
Islandshäst Nu vet jag att detta inte är en specifik islandshästfråga, men här brukar det bli en del intressanta engegerade svar. Frågar man på...
Svar
8
· Visningar
2 773
Senast: josse
·
J
Islandshäst Jag vet, ingen islandsspecifk fråga, men....de stora bruna ägarana har ibland en annan syn på hästhållning än isisägarna. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 765
Senast: **BORTTAGEN**
·
Islandshäst finns nu att läsa i Islandshästen. Stackars Prudur! :cry:
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 862
Senast: sambaengi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp